וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם סילבר בשיחה עם שחקני ה-NBA: "זה האתגר הכי גדול של חיינו"

הקומישינר שוחח עם השחקנים, הבהיר שאין לחץ לקבוע תאריך חזרה, שיש שני מקומות אופציונליים לקיום הפלייאוף, ורמז: יהיו קיצוצים, תתכוננו לשינויים

צילום מסך

קומישינר ה-NBA אדם סילבר הכין את שחקני הליגה למכה הכלכלית שהיא תספוג, וטען שכרגע אי אפשר להבטיח שבעונה הבאה המשחקים יתקיימו באולמות עם קהל. לדברי סילבר, 40 אחוז מההכנסות של הליגה מגיעות מכסף שמקורו במשחקים באולמות. "זה עוד עשוי להתברר כאתגר הכי גדול של חיינו", אמר סילבר.

הקומישינר נשאל כמה שאלות קשות על ידי השחקנים - כולל תאריך החזרה, המקום שבו יתקיימו המשחקים והמשמעויות על תקרת השכר והצמצומים - והבהיר שאין עדיין החלטה על מועד החזרה, ושהיא לא חייבת להתקבל החודש, או בתחילת החודש הבא. עוד הוא ציין כי החזרה העונה עשויה להתרחש בשני מקומות: אורלנדו או לאס וגאס.

הקומישנר של ה-NBA אדם סילבר בחצי הגמר בין ארצות הברית, ספרד. רויטרס
לאס וגאס או אורלנדו. סילבר/רויטרס

"אין צורך לקחת סיכונים ולהטיס את כולכם מעיר לעיר, אם במילא לא יהיו אוהדים", הסביר להם סילבר, "אנחנו חושבים שיהיה בטוח יותר אם כולנו נהיה באותו לוקיישן, אולי שניים בהתחלה". עוד אמר שהוא מקווה שהעונה תושלם עם סדרות פלייאוף רגילות אבל השאיר את האופציה לטורניר קצר יותר פתוחה. כמו כן, לדבריו, העונה הבאה עשויה להיפתח רק בחודש דצמבר - ללא קשר אם העונה הנוכחית תושלם או לא. בנוסף הקומישינר הבהיר שכל השחקנים והמעורבים ייבדקו, אבל "לא נגזול בדיקות מאנשים נזקקים".

אתמול דווח בארה"ב כי "ב-NBA נערכים לתרחיש של חזרה ישירות לפלייאוף, וסדרות של הטוב משלושה, מתוך מחשבה שרק קיצור הפלייאוף יאפשר לעונה להגיע לסיומה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully