וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות בעולם: קלופ "ממגנט" את קוליבאלי לליברפול, אומפקאנו מתקרב ליונייטד?

מאמן ליברפול עשוי להיות הגורם המכריע בבחירת היעד הבא של בלם נאפולי, לייפציג הציבה תג מחיר על הבלם המבוקש, יונייטד מעודדת

רויטרס

משבר הקורונה גרם לחוסר ודאות גדול בעולם בכלל, ובעולם הספורט בפרט. קבוצות הכדורגל ברחבי אירופה אמנם מקצצות במשכורות ומנסות להתרגל למציאות החדשה, חלון ההעברות עדיין סגור, ובכל זאת השמועות לגבי מעברים אפשריים של כוכבים לא פוסקות. עד שהליגות השונות יחזרו, אנחנו נשתדל ללקט עבורכם את החדשות החמות ביותר משוק השחקנים שאף פעם לא באמת שובת. מתחילים.

דריס מרטנס שחקן נאפולי. רויטרס
רשימה הולכת ומתארכת. מרטנס/רויטרס

* על פי דיווחים בצרפת, ליברפול נחושה להחתים את קאלידו קוליבאלי בקיץ, ולהשלים ציוות הגנתי מרשים ביותר לצידו של וירג'יל ואן דייק. על פי הדיווח, הרצון הדדי: גם הבלם הסנגלי שם את ליברפול בעדיפות עליונה ביחס לשאר הקבוצות הבכירות שמעוניינות בו, בין היתר בזכות ההערכה הרבה שהוא רוחש ליורגן קלופ.

* ר.ב. לייפציג העמידה את תג המחיר של הבלם דאיו אומפקאנו, שמבוקש על ידי מנצ'סטר יונייטד וארסנל, על 40 מיליון יורו. על פי הערכות, תג המחיר החדש מקרב אותו ליונייטד.

* לפי "גאזטה דלו ספורט", מיראלם פיאניץ' סיכם את תנאיו בברצלונה וכעת הכל תלוי במו"מ בין אלופת ספרד לבין יובנטוס. הקבוצות מנהלות מגעים על טרייד כבר לא מעט זמן ובתקשורת האיטלקית מעריכים שבסופו של דבר הם יבשילו לעסקה. ברצלונה לא ממש רוצה לשחרר את ארתור שמאוד מבוקש במועדון מטורינו, אבל ייתכן שלא תהיה לה ברירה.

* אחרי יממה של שמועות עקשניות, מונצ'י נזעק להתייחס לאפשרות שלוקאס אוקמפוס יעבור מסביליה לריאל מדריד. המנהל המקצועי התראיין בשיחת וידאו ואמר: "אוקמפוס שחקן נהדר ואני לא מטיל ספק בפרסום שטוען שריאל מדריד עוקבת אחריו. אבל אני יכול להגיד בוודאות מלאה שלא מתנהל מו"מ בין המועדונים".

* לפי התקשורת הבלגית, פריז סן ז'רמן היא המתעניינת החדשה בדריס מרטנס, שכנראה יעזוב את נאפולי בקיץ. הבלגי מעורר עניין רב וקושר לאחרונה במעבר לאינטר, יובנטוס, מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי, ניוקאסל, ארסנל, אתלטיקו מדריד ומונאקו.

* כמו מרטנס, גם אלסעיד הוסאי צפוי לעזוב את הפרטנופי בקיץ. סוכנו הצהיר אמש ש"הודענו לנאפולי שאלסעיד לא יאריך חוזה" והאלבני הבינלאומי אמור למשוך הרבה תשומת לב. באיטליה טענו ביומיים האחרונים שרומא שוקלת להגיש עליו הצעה.

* אנסו פרנצ'סקולי האגדי, שמשמש כמנהל המקצועי של ריבר פלייט, אישר לתקשורת הארגנטינאית שסלטה ויגו ואתלטיקו מדריד החלו במגעים לרכישת רפאל בורה. החלוץ הקולומביאני כבש 12 שערים ב-20 משחקים לפני שהליגה הארגנטינאית הופסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully