וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תנסה להנחית את צ'יקו אופואדו השבוע

9.5.2020 / 13:15

הטבה משמעותית חלה במצבו של החלוץ, שהשתקם בניגריה בפגרת הקורונה. אם יצליחו להשיב, ייכנס לבידוד של שבועיים, בתקווה שיוכל לעזור במאבקי האליפות. ניקוליץ' שוב סובל מכאבים, לא ברור מתי ישוב לאימונים

באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב תנסה להנחית בארץ בשבוע הקרוב את צ'יקו אופואדו, שלאורך כל תקופת הקורונה נמצא בביתו בניגריה שם עבר את השיקום לפציעה הקשה שהשביתה אותו קצת לפני הפסקת המשחקים. ממש לפני הכניסה לסגר, הבינו באלופה שהחלוץ לא יוכל לעבור שיקום טוב בארץ בשל המצב, וגם אופואדו עצמו העדיף לטוס לניגריה ולטפל בעצמו שם. קרוב לוודאי שבמכבי תל אביב גם העריכו שהשחקן סיים את העונה בשל חומרת הפציעה, אך בימים האחרונים דיווח הניגרי על הטבה משמעותית במצבו ולאור חזרת הליגה, החליטו הצהובים לנסות ולהשיבו ארצה.

ככל הנראה ניתן יהיה להנחית את אופואדו דרך אתיופיה, שחברת התעופה שלה ממשיכה לטוס לישראל. לאחר שישוב, יצטרך החלוץ להיכנס לבידוד של שבועיים, כך שאם וכאשר יוכל לחזור ולסייע למכבי תל אביב בפלייאוף, זה יהיה רק עמוק לקראת תום העונה. יש לזכור כי האלופה נותרה דלילה בעמדת החלוצים לקראת הפלייאוף בשל הפציעה של אופואדו ושחרורם של אלירן עטר וארון שוינפלד. יחד עם זאת, ניק בלקמן חזר להתאמן והוא בריא וגם אילון אלמוג יוכשר לעמדת החלוץ, כך שיהיה מי שיחלוק עם איתי שכטר את הדקות עוד בטרם אופואדו יהיה כשיר.

צ'יקו אופואדו שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
מחכים. אופואדו/דני מרון

בצד השני שוב מפח נפש לאורוש ניקוליץ', שפעם נוספת הפסיק את אימוניו בשל כאבים וזאת אחרי שהתאמן באופן מלא בימים הראשונים של החזרה לאימונים ללא מגע. השחקן סיפר שהוא משתוקק לחזור ולשחק בפלייאוף והיה נראה חדור מוטיבציה, אולם הכאבים עצרו אותו וכעת לא ברור אם ומתי ישוב לאימונים רגילים. החל ממחר תשוב האלופה לאימונים מלאים עם מגע ויהיו לה כמעט שלושה שבועות של הכנה למשחק הפלייאוף הראשון מול הפועל חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully