וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות בעולם: ריאל מדריד כבר מצאה תחליף לגארת' בייל, ראביו והיגואין יחזרו ליובנטוס

ניוקאסל "תשקיע 300 מיליון יורו ברכש", כולל הבאת בייל, ריאל רוצה את קינגסלי קומאן מבאיירן מינכן. יובנטוס מתכוננת לקיץ בעייתי, המגעים בעסקת לאוטרו מרטינס בין ברצלונה לאינטר צוברים תאוצה, חאמס רודריגס מתקרב לאתלטיקו

מתוך הטוויטר של ברצלונה

בווידאו: חזרת ברצלונה לאימונים

* בצרפת טוענים: אדריאן ראביו סירב לחזור לטורינו לקראת חידוש אימוני יובנטוס, ופועל כדי לקדם את עזיבתו לקבוצה אחרת בקיץ, ייתכן שמנצ'סטר יונייטד. הסיבה: חוסר שביעות רצון מהקיצוץ שנדרש ממנו. בהמשך היום כבר דווח באיטליה כי ראביו כן יחזור לטורינו כבר מחר, בעוד גונסלו היגואין ישוב ביום שישי. שניהם יידרשו כמובן לשבועיים בידוד. ראביו לא אהב את הדרישה לחזור לאיטליה, אבל גם לא אהב את הקיצוץ (של רבע משכרו, כ-7.5 מיליון יורו, כולל מענק החתימה שלו אחרי שהגיע כשחקן חופשי).

* הקיצוץ, אגב, ישפיע מאוד על יובנטוס. הנהלת הקבוצה, על פי דיווחים באיטליה, החליטה שבעונה הבאה תהיה תקרת שכר של 9 מיליון יורו לעונה. המשמעות היא שפול פוגבה לא יוכל להצטרף, אבל שחקנים שכבר יש להם חוזים גבוהים (כמו רונאלדו למשל, שמרוויח כ-600 אלף יורו בשבוע) ימשיכו לקבל את השכר שלהם בחוזה.

* דיווחים נוספים באירופה, הפעם של "2-4-4": "ניוקאסל תציע לריאל מדריד 60 מיליון יורו על גארת' בייל, כשהבעלים הסעודים החדשים של הקבוצה מתכננים להשקיע 300 מיליון יורו ברכש". "סקיי" כבר טוענים: "ריאל מדריד כבר חשבה על מחליף לבייל - קינגסלי קומאן מבאיירן מינכן, כשהצרפתי ישמח לעזוב לאור הגעתו של סאדיו מאנה למינכן".

* וגם - האם גונסלו היגואין עשוי לפרוש בתום העונה? "גאזטה" מדווח שחלוצה הארגנטינאי בן ה-33 של יובנטוס "איבד את התשוקה לשחק באיטליה", ואומנם חושב על מעבר לארה"ב או לחזרה לארגנטינה, אבל "אין לפסול את האפשרות שהוא יחליט לתלות את הנעליים בתום העונה".

שחקן ריאל מדריד גארת' בייל. AP
עדיין מבוקש. בייל/AP
שחקן יובנטוס, אדריאן ראביו. AP
איכשהו כל חלון העברות הוא מככב, בעונה הרגילה קצת פחות. ראביו/AP

* בקטאלוניה מדווחים על התקרבות נוספת בין אינטר לברצלונה על עסקת לאוטרו מרטינס. חלוץ אינטר צפוי לעבור לקמפ נואו תמורת 60 מיליון יורו, כשבנוסף תעביר בארסה לנראזורי את ארתורו וידאל ואחד מבין אמרסון ונלסון סמדו.

* על פי "אל מונדו דפורטיבו", ברצלונה שוקלת את מועמדותו של חואן פוית, המגן/בלם הארגנטינאי של טוטנהאם, כגיבוי לחלק האחורי. פוית בן ה-22 לא נמצא בתוכניות של ז'וזה מורניו ולאחרונה אמר: "זה לא קל לא לשחק. נחכה לחלון ההעברות ונראה מה יהיה. טוב לי בטוטנהאם, אבל אם לא בונים עליי אז הצעד הנכון יהיה לחפש קבוצה חדשה".

* דיווחים בתקשורת הקולומביאנית על משא ומתן מתקדם בין ריאל מדריד לאתלטיקו מדריד על חאמס רודריגס. על פי העיתונאי חאבייר הרננדס, שנחשב מקורב לקשר, "80 אחוז שהוא יהיה שחקן אתלטיקו בעונה הבאה".

עוד בוואלה!

מנצ'סטר סיטי רכשה את המועדון של שוכוטוביץ', זלאטן יחתום בהאמרבי?

לכתבה המלאה
חואן פוית שחקן טוטנהאם. רויטרס
מוכן לנדוד. חואן פוית/רויטרס

* יוליאן נאגלסמן, מאמנה של ר.ב. לייפציג, התייחס לתמורות שיחולו בשוק ההעברות בעקבות משבר הקורונה, ובריאיון ל"קיקר" אמר: "אני חושב שהשוק יהיה פעיל בקיץ, אבל ישתנה. הסכומים כבר לא יהיו כאלה גבוהים. שחקן שעלה 20 מיליון יורו לפני הקורונה, יעלה עכשיו 12 מיליון. יהיו לא מעט העברות, אבל פחות מכפי שאנחנו רגילים".

* עוד שחקן של ליון יעבור לבטיס? בצרפת טוענים שהקבוצה מסביליה עשויה לרכוש בקיץ את ברטרן טראורה, שחקן הכנף בן ה-24 מבורקינה פאסו, שנה אחרי שרכשה את נביל פקיר.

* לאור ההתעניינות הגוברת בכישרון הצעיר מוניר שויאר, הבהיר המנהל הספורטיבי החדש של דיז'ון, פגי לוינדולה: "מכירה לא באה בחשבון, הוא עוד בתחילת הדרך. אנחנו מעריכים אותו ומצפים ממנו לגדולות ונצורות בעונה הבאה". פיורנטינה, פארמה ואסטון וילה הוזכרו כמעוניינות בשחקן הכנף בן ה-21 שכבש שישה שערי ליגה העונה בצרפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully