וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשלת בריטניה: הספורט יוכל לחזור ב-1 ביוני, ללא קהל עד שיימצא חיסון

הממשלה פרסמה את ההנחיות בנוגע לחזרה לשגרה, לא ברור מתי הקהל יחזור למגרשים. אחרי פגישה שנמשכה ארבע שעות: הפילוג בין הקבוצות נמשך

מתוך הטוויטר של ברצלונה

ממשלת בריטניה פרסמה היום (שני) את מסמך "אסטרטגיית היציאה" של הממלכה ממשבר הקורונה: הספורט המקצועני באנגליה יוכל לחזור לפעילות מה-1 ביוני, אבל כמובן באצטדיונים ריקים, ללא קהל. כמו כן, המשחקים ימשיכו להתקיים ללא קהל כל עוד לא יימצא חיסון לקורונה, כך מסתמן מהודעת הממשלה.

במסגרת הצעדים, "יורשו אירועי תרבות וספורט ללא קהל עבור שידור ישיר, בדרישה להימנע ככל הניתן ממגע חברתי". יהיה אפשרי להרחיב את ההקלות בשלב הבא, ב-4 ביולי, אבל זה לא נוגע לכדורגל. "את חלק מהמקומות, שבהם הקהל צפוף יותר ויהיה יותר קשה לשמור על מרחק ביטחון, לא ניתן יהיה לפתוח", נכתב, "פתיחה מוחלטת של אצטדיונים תהיה אפשרית רק כאשר תהיה ירידה משמעותית במספר הנדבקים".

אלכס אוקסלייד צ'מברליין שחקן ליברפול מול נמניה מאטיץ' שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
לא כל כך מהר. הפרמיירליג/רויטרס

במקביל, הפילוג בפרמיירליג נמשך: היום נערכה פגישה עם נציגים מכל 20 הקבוצות. אומנם כל 20 הקבוצות רוצות להמשיך את העונה, אבל ישנה אי הסכמה בנוגע למספר נושאים. לא התקבלה החלטה, תאריכים חזרה רשמיים או תאריך סיום, והצועדונים גם לא מצליחים להגיע להסכמה בנוגע לאצטדיונים הניטרליים שבהם יתקיימו המשחקים - והליגה עשויה לבקש מהממשלה לקיים את המשחקים באצטדיונים הביתיים.

הבוקר דווח כי רוב הקבוצות שבחלק התחתון של הטבלה חושבות שהורדת ליגה תהיה לא הוגנת. ברייטון, ווסטהאם, ווטפורד, בורנמות', אסטון וילה ונוריץ' כבר הביעו התנגדות להצעה של ההתאחדות, ועל פי דיווחים גם אחרות מתנגדות. כדי שההצעה תתקבל, יש צורך ב-14 קולות בעד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully