וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיבו קורטואה מבהיר: אמרתי שריאל מדריד טובה יותר מברצלונה, לא שמגיע לנו לזכות באליפות

אחרי שהשוער הבלגי עורר סערה בברצלונה, הוא טוען: "מעולם לא אמרתי שריאל צריכה לזכות. רק אמרתי שאנחנו היינו טובים יותר כשהליגה הופסקה"

רויטרס

שוער ריאל מדריד טיבו קורטואה עורר סערה בשבוע שעבר כשטען שאם הליגה תופסק כעת - לברצלונה לא מגיע לזכות באליפות. "אנחנו רק 2 נקודות מאחוריהם", אמר אז קורטואה, "זה יהיה חוסר מזל אם העונה תבוטל. זה גם יהיה לא הוגן אם יכתירו אותם כאלופים. אנחנו בשוויון במשחקים ראש בראש איתם, והוכחנו שאנחנו קבוצה טובה יותר מהם".

כעת, על רקע החזרה לאימונים, ובעקבות ההודעה של נשיא הליגה חאבייר טבאס שהכדורגל עשוי לחזור ב-12 ביוני, קורטואה התייחס למאבק האליפות בין שתי הגדולות של ספרד. "זה טוב לחזור לאימונים, למרות שזה קצת מוזר", אומר השוער הבלגי, "להרגיש את הדשא, את הכדור, אימונים זה יותר טוב מכלום. מרגישים את האחווה בין השחקנים, כולנו רוצים לעזוד קשה ולזכות באליפות".

שער "ספורט" פונה לשוער ריאל מדריד טיבו קורטואה: "למה שלא תסתום?". צילום מסך שער "ספורט", עיבוד תמונה
אחרי הדברים שאמר, שער "ספורט" הקטלאני: "קורטואה, למה שלא תסתום?"/עיבוד תמונה, צילום מסך שער "ספורט"

על הדברים שעוררו סערה בברצלונה אמר קורטואה: "מבחינתי, ליגה זה משהו שקורה לאורך עונה שלמה, ונותרו עוד 11 מחזורים. יש מקרים יוצאי דופן, כמו ליברפול שמובילה ב-25 הפרש או פריס סן ז'רמן ב-15... אבל אנחנו במאבק צמוד עם ברצלונה ולתת להם תואר יהיה לא הוגן. חייבים לשחק את כל העונה ולא רק שלושת רבעי.

"מעולם לא אמרתי שריאל צריכה לזכות. רק אמרתי שאנחנו היינו טובים יותר כשהליגה הופסקה, אבל זו רק דעה אישית שלי. אני חושב שאנחנו חזקים יותר מברצלונה. אנחנו ריאל מדריד, ותמיד נילחם על כל התארים. אנחנו מרגישים טוב, כולנו החלמנו. זה יהיה מוזר אם לא אאמין בחברים שלי. יש לנו עוד משחקים קשים, זו הישרות האחרונה, ויהיה קצת שונה מתמיד, אבל ניאבק על התואר. כולם מרוכזים במטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully