וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות בעולם: סיטי רכשה את המועדון של שוכוטוביץ', זלאטן יחתום בהאמרבי?

חבר הנהלת מכבי חיפה לשעבר העביר את השליטה על לומל הבלגית לקבוצה המחזיקה בבעלות על אלופת אנגליה. חלוץ מילאן עשוי להישאר במולדתו, ברצלונה ואינטר ממשיכות במו"מ על לאוטרו

רויטרס

בווידאו: זלאטן מתאמן בהאמרבי

* קבוצת המשקיעים מאבו דאבי המחזיקה בבעלות על מנצ'סטר סיטי ורוכשת בהדרגה קבוצות נוספות ברחבי העולם הודיעה על רכישת קבוצה חדשה בבלגיה - לומל. מדובר בקבוצה מהליגה השנייה, שהיתה בבעלותו של אודי שוכוטוביץ', לשעבר חבר הנהלת מכבי חיפה, שהחזיק ב-90% מהבעלות על המועדון עד כה.

בתקשורת הבלגית נטען ששוכוטוביץ' לא קיבל אישור להירשם כבעלים של המועדון אותו קנה לפני כשנה ולכן היה צריך לוותר על השליטה עליו. הבעלים החדשים נדרשו רק לשלם את חובות המועדון בסך שני מיליון יורו כדי להעביר אותו לשליטתם.

* המנהל המקצועי של האמרבי יספר יאנסון טוען כי "ישנה אפשרות" שזלאטן איברהימוביץ' יחתום במועדון. חלוץ מילאן מתאמן בשבועות האחרונים עם הקבוצה השבדית, בה הפך לאחד הבעלים בנובמבר שעבר. "בינתיים הוא לא אמור כלום, אבל זה יכול לקרות", אמר יאנסון.

* ברצלונה רוצה להשיב לקאמפ נואו את מארק קוקריה, אותו מכרה לחטאפה עם סעיף רכישה בחזרה של 15 מיליון יורו.

* כמו כן, על פי "מארקה", סימנו הקטלאנים את בלם ראיו וייקאנו, מרטין פסקל בן ה-20.

* בברצלונה אופטימיים בנוגע לעסקאות של לאוטרו מרטינס ומיראלם פיאניץ', כך על פי "מונדו דפורטיבו". שני השחקנים הביעו רצון לעבור לקאמפ נואו, וגם המגעים עם אינטר ויובנטוס בהתאמה נמצאים בדרך הנכונה.

* באיטליה אף מפרטים: אינטר ממשיכה להראות נכונות להשלים את עסקת לאוטרו (שנחוש לעבור לבארסה) ולהוריד במחיר שלו תמורה לטרייד, וביקשה מברצלונה שני שחקנים: סמדו ואמרסון. "אינטר לא יכולה להשוות את ההצעה הכספית שמרטינס מקבל מברצלונה, בעוד בבארסה יהיו 8 שחקנים שירויחו יותר ממנו", נכתב. בנוגע לפיאניץ' - יובנטוס ובארסה עובדות על הפתרון כשהקטלאנים מנסים לשכנע את ארתור לעבור לטורינו.

* אחד המועמדים לחזק את חוליית ההגנה של ריאל מדריד הוא מילאן שקריניאר, בלם אינטר, כך טוענים באיטליה. הנראזורי ידרשו 70 מיליון יורו עבורו.

* ניוקאסל ממשיכה לחשוב בגדול. על פי "דיילי מייל", הקבוצה הסעודית שמעוניינת להשתלט על המועדון סימנה את גארת' בייל ככוכב הראשון אותו תרצה להנחית בסט. ג'יימסס פארק.

* לפי "גאזטה דלו ספורט", נאפולי תהיה מוכנה למכור את הירווינג לוסאנו תמורת 50 מיליון יורו בלבד. אברטון מתעניינת, ספק אם תהיה מוכנה לשלם את הסכום הזה.

* ב"הסאן" מדווחים: אתלטיקו מדריד הציעה לליברפול עסקת טרייד במסגרתה תומאס פארטיי יעבור לאנפילד ואלכס אוקסלייד צ'מברליין יעשה את הדרך ההפוכה. ליברפול צפויה לסרב מכיוון שאין לה שום כוונה לשחרר את קשר נבחרת אנגליה.

עוד בוואלה!

ניימאר מתמרד בדרך לברצלונה, פ.ס.ז' סימנה את ראיקוביץ'?

לכתבה המלאה
תומא מונייה שחקן פריס סן ז'רמן חוגג. רויטרס
מפריז ללונדון? מונייה/רויטרס

* לפי "לאקיפ", בליון החליטו שהמחיר של חוסאם עוואר יעמוד על 50 מיליון יורו. ברצלונה עוקבת אחר הקשר כבר זמן רב, אבל דווקא יובנטוס ומנצ'סטר סיטי הן המועמדות המובילות לרכוש אותו בקיץ הקרוב.

* רומא שמחפשת חיזוק בחלק הקדמי, שוקלת להגיש הצעה לפדרו שיסיים את חוזהו בצ'לסי בתקופה הקרובה. הג'אלורוסי כבר ניסו לצרף את הספרדי כשמונצ'י שימש כמנהל הספורטיבי.

* עוד ברומא: באיטליה מתרבים הדיווחים על כך שהקבוצה מעיר הנצח תנסה לצרף את מואיז קן. אברטון תאפשר לחלוץ הסורר לעזוב בהשאלה עם אופציית רכישה, רומא כבר העלתה את האפשרות לשלוח את ג'סטין קלייברט למרסיסייד כחלק מהעסקה.

* לפי "גאזטה דלו ספורט", סרדאר אזמון מבוקש בנאפולי. הפרטנופי עקבו אחר החלוץ האיראני של זניט סנט פטרסבורג בכמה משחקים והם יהיו מוכנים להציע עליו כ-15 מיליון יורו.

* טוטנהאם שהחליטה לצרף מגן ימני חדש ומקווה שסרז' אורייה יעזוב, מגבירה עניין בתומא מונייה. הבלגי בן ה-28 מסיים חוזה בפריז סן ז'רמן וז'וזה מוריניו ישמח לקבל אותו לסגל.

* ב"מנצ'סטר איבנינג ניוז" טוענים שבמסגרת המגעים בנוגע למעבר של לירוי סאנה לבאיירן מינכן, מנצ'סטר סיטי עשויה לדרוש שדייויד אלאבה יכלל בעסקה. פפ גווארדיולה מאוד מעריך את האוסטרי, שבינתיים משהה את החתימה על חוזה חדש בבוואריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully