וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטוקטון "לא רצה לקחת חלק בפולחן האישיות של ג'ורדן" - וסירב להתראיין לסדרה

היריב המפורסם של הבולס בשנות ה-90 התחמק מלהתראיין ל"ריקוד האחרון" במשך שנתיים עד שלבסוף התרצה. וגם: הוראס גרנט מדבר על היחסים "הרעילים" עם ג'ורדן, ש"מנע ממנו לאכול אחרי משחקים רעים"

צילום מסך

בווידאו: תחרות החיובים של ה-NBA

ג'ון סטוקטון סירב במשך שנתיים להצעות של מפיקי "הריקוד האחרון" להתראיין לסדרה, בטענה שהוא "לא רוצה לקחת חלק בפולחן האישיות של מייקל ג'ורדן". כך חשף אמש (שבת) במאי הסדרה ג'ייסון הייר בריאיון בארצות הברית.

כמו כוכבים רבים ב-NBA בשנות ה-90, ג'ורדן מנע מסטוקטון, אחד הרכזים האיכותיים, הקשוחים והתחרותיים ביותר בליגה, את טבעת האליפות שוב ושוב. הסדרות המיתולוגיות בין הבולס לג'אז תמיד הסתיימו עם מנצח אחד, ונראה שכמו מרואיינים אחרים בסדרה, גם סטוקטון עדיין נוטר טינה.

בסופו של דבר סטוקטון התרצה והעניק ריאיון קצר לסדרה, אולם את המתיחות עם ג'ורדן הוא לא משתדל להסתיר. רק לפני כמה חודשים סיפר על הניסיונות של ג'ורדן להוציא אותו מאיזון במהלך משחקים - שלטענתו לא צלחו.

"ג'ורדן ניסה את הטראש טוק שלו עליי, ואף פעם לא הגבתי. פעם אחת הוא צעק עליי, 'דבר אליי'. רק פעם אחת החלטתי לענות לו, וזה גרם למתיחות גדולה", סיפר. יחד עם זאת, סטוקטון טוען ש"תמיד היה לי כבוד עצום למייקל. הוא היה השחקן הכי תחרותי ששיחקתי נגדו, השחקן הכי פיזי שאי פעם התמודדתי איתו, הוא היה בלתי ייאמן".

מייקל ג'ורדן נשמר על ידי ג'ון סטוקטון. AP
עדיין נוטר טינה. סטוקטון עם ג'ורדן/AP

אבל הסכסוכים של ג'ורדן לא היו אך ורק עם שחקנים יריבים, אלא גם עם שחקנים מהבולס. בשבוע שעבר סיפר העיתונאי הוותיק סם סמית' על היחסים המתוחים בין ג'ורדן לבין הוראס גרנט, אחד מכוכבי הת'ריפיט הראשון של הבולס. לטענתו, ג'ורדן התעמר בגרנט עד כדי כך שמנע ממנו לאכול במטוס אחרי משחקים רעים.

"כמה וכמה שחקנים מהבולס סיפרו לי במהלך השנים שמייקל היה לוקח את האוכל של הוראס במטוס וזורק אותו לפח, אם היה לו משחק רע. הוא אמר לדיילים, 'אל תאכילו אותו, זה לא מגיע לו".

הכדורסלן האמריקאי ריצ'ארד דומאס במדי פיניקס מול מייקל ג'ורדן, סקוטי פיפן, הוראס גרנט. AP
לא חיבבו אחד את השני. הוראס גרנט עם ג'ורדן/AP

המתיחות בין השניים הגיעה לשיאה כשאותו סם סמית' פרסם ספר על הבולס שכלל הדלפות מחדר ההלבשה שציירו את ג'ורדן באופן שלילי. לטענת ג'ורדן, גרנט היה זה שהדליף את המידע למרות שהוא ממשיך להכחיש זאת בתוקף.

"לא ברור לי למה החליטו שאני הייתי המקור של סם סמית'. זה שקר גמור", אמר גרנט בריאיון לתקשורת האמריקאית בסוף השבוע, בו גם סיפר על יחסיו עם ג'ורדן. "היו בינינו יחסים די רעילים, הם לא היו תקינים במיוחד", אמר. "כיבדנו אחד את השני בתור חברים לקבוצה וידענו שלשנינו יש את אותה מטרה - לזכות באליפויות. אבל לא בילינו יחד מחוץ למגרש בשום שלב. לו היו את החברים שלו, לי היו את החברים שלי. לא היינו קרובים בכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully