וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות בעולם: ניימאר מתמרד בדרך לברצלונה, פ.ס.ז' סימנה את ראיקוביץ'?

הברזילאי מסרב לקצץ בשכרו בתקווה לאלץ את פ.ס.ז' למכור אותו לקבוצתו לשעבר. שוער מכבי תל אביב לשעבר בדרך למעבר ענק? וגם: מילאן בעקבות חלוץ ריאל מדריד, יונייטד "מתכוונת להביס" את סיטי

מתוך הטוויטר של ברצלונה

בווידאו: ברצלונה חזרה להתאמן

משבר הקורונה גרם לחוסר ודאות גדול בעולם בכלל, ובעולם הספורט בפרט. קבוצות הכדורגל ברחבי אירופה אמנם מקצצות במשכורות ומנסות להתרגל למציאות החדשה, חלון ההעברות עדיין סגור, ובכל זאת השמועות לגבי מעברים אפשריים של כוכבים לא פוסקות. עד שהליגות השונות יחזרו, אנחנו נשתדל ללקט עבורכם את החדשות החמות ביותר משוק השחקנים שאף פעם לא באמת שובת. מתחילים.

מאורו איקרדי שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
לקראת עוד קיץ מעניין. מאורו איקרדי/רויטרס

* על פי "אל מונדו דפורטיבו", ניימאר שוב מתמרד בפריז סן ז'רמן כדי לסלול את דרכו לברצלונה. הכוכב הברזילאי מסרב שוב ושוב לבקשות של קבוצתו לקצץ בשכרו, ומאמין שזה יתרום לכך שהמועדון יחליט למכור אותו בחזרה לקבוצתו לשעבר.

* ועוד בפריז סן ז'רמן - האם פרדראג ראיקוביץ' נמצא על הכוונת של אלופת צרפת? דיווח בסרביה טוען שהפריזאים עקבו לאורך השנה אחרי השוער שהגיע לריימס ממכבי תל אביב ונבחר לנבחרת העונה של פראנס פוטבול, והחליטו לנסות לרכוש אותו.

* על פי "גאזטה דלו ספורט", מילאן מעוניינת לרכוש את לוקה יוביץ' מריאל מדריד בקיץ. החלוץ המבטיח סובל מפציעה שככל הנראה לא תאפשר לו לחזור למגרשים העונה, וממילא לא זוכה לקרדיט גדול מדי מזינדין זידאן.

* על פי "מירור", מנצ'סטר יונייטד "מתכוונת להביס" את מנצ'סטר סיטי ולהציע 20 מיליון ליש"ט על בלם סוונסי ג'ו רודון. ריאן גיגס, בן ארצו של רודון, המליץ עליו לראשי השדים האדומים.

* באנגליה טוענים כי יש חוסר שביעות רצון במנצ'סטר יונייטד מהשוער דויד דה חאה, שנחלש ביכולתו לאחר החתימה על החוזה החדש. הטענה של העיתונאי דאנקן קאסלס היא כי מדובר ב"חוזה עתק עבור שחקן שנמצא בירידה" ולכן השדים האדומים עשויים לשקול למכור אותו בקיץ הקרוב.

* לאחר הדיווחים כי פריז סן ז'רמן החליטה לפעול להשארת מאורו איקרדי, בצרפת טוענים כי האלופה תנסה להפחית מדמי ההעברה שהיא נדרשת לשלם על החלוץ המושאל, באמצעות העברה של שחקן כלשהו לאינטר בנוסף לכסף. המועמדים הם יוליאן דראקסלר ולאנדרו פארדס. גם נאפולי בעקבות איקרדי והיא מוכנה להציע את ארקדיוש מיליק או אלאן.

* האם טיאגו סילבה בכל זאת יישאר בפריז סן ז'רמן? הקפטן הברזילאי בן ה-35 מסיים את החוזה, אבל רעייתו התראיינה ב"לה פריזיאן" ואמרה: "מבחינתנו זה יהיה נהדר להמשיך בפ.ס.ז'. אנחנו אוהבים את המועדון, את העיר, את צרפת. זה המקום בו הילדים שלנו גדלו ונשמח להישאר. אבל כרגע הכול נעצר בגלל הקורונה ואנחנו בכלל לא יודעים מתי נוכל לחזור לצרפת".

* על פי דיווח באיטליה, אינטר סימנה את רובין קוך, הבלם בן ה-24 של פרייבורג שעלותו צנועה יחסית לאור העובדה שחוזהו מסתיים בקיץ 2021. גם נאפולי ובנפיקה מעוניינות בגרמני שכבש העונה שני שערים ב-26 משחקים.

* לאציו מכינה הצעה של 15 מיליון יורו על לואיס סוארס, החלוץ שמצטיין במדי סראגוסה מהליגה הספרדית השנייה ושייך לווטפורד.

* גלאטסראיי הטורקית מנסה לקדם מהלך לצירופו של מריו מנדז'וקיץ' בקיץ. החלוץ הקרואטי בן ה-33 משחק באל דוחאיל הקטארית, אבל רוצה לחזור לאירופה כדי לשחק עם קרואטיה ביורו בשנה הבאה ועשוי להחליף בגלא את רדאמל פלקאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully