וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מונס דאבור עדיין מאוכזב שלא זכה להוכיח את עצמו בסביליה"

מילוש מאלנוביץ', סוכנו של החלוץ הישראלי, התראיין בספרד: "היה לו חוסר מזל בגלל התזמון בו הגיע". על ראיקוביץ': "מונצ'י לא פנה"

עריכה: ניר חן

בווידאו: מונס דאבור לאחר המעבר להופנהיים

מונס דאבור עזב את סביליה אחרי חצי שנה, עם שתי הופעות ליגה בלבד באמתחתו ושני שערים בליגה האירופית. רבים מאוהדי הקבוצה מאנדלוסיה הצטערו על מכירת החלוץ הישראלי להופנהיים וסברו כי הוא לא קיבל הזדמנות אמיתית מהמאמן ג'ולן לופטגי. היום (שבת) התראיין סוכנו הסרבי מילוש מאלנוביץ' ב"אסטדיו דפורטיבו" והתייחס לנושא.

"כשהייתי באצטדיון של סביליה, ראיתי איך מונס קיבל סטנדינג אוביישן רק על זה שקם להתחמם", אמר הסוכן. "זה היה רגע מדהים. האוהדים בסביליה הם נפלאים. הוא עדיין מאוכזב כי הוא לא הצליח לקבל צ'אנס ראוי להראות את הכדורגל הטוב שלו, במיוחד מול האוהדים הנפלאים האלה שהעניקו לו כזו תמיכה גדולה.

שחקן סביליה מונס דאבור. GettyImages
"העברה גדולה שלא התאימה למאמן החדש". מונס דאבור במדי סביליה/GettyImages

מאלנוביץ' הוסיף: "היה לו גם חוסר מזל. הוא חתם בסביליה בינואר 2019, כשהקבוצה שיחקה עם שני חלוצים. זו הייתה התוכנית לגביו. אבל הוא הגיע בקיץ, שישה חודשים אחרי, ולסביליה כבר היה מאמן חדש עם שיטה אחרת. לופטגי משחק עם חלוץ אחד, עם 9 קלאסי כאיש מטרה. ההתחלה לא הייתה פשוטה מבחינת מונס, הוא היה צריך זמן להתאקלם. שפה חדשה, מנטליות אחרת, מדינה חדשה. לופטגי לא ראה בו 9 אמיתי והבנו שהולכת להיות תקופה קשה בסביליה. מונס הוא דוגמה להעברה גדולה שלא התאימה לתוכניות של המאמן שהגיע. זה קורה בכל מקום. זו זכותו של המאמן ולכן נשארנו מקצוענים כל הזמן בהתנהלות מול סביליה. מונס עבד קשה והחיים מחזירים כשאתה ראוי לכך. הוא השיג חוזה מצוין בגרמניה ומאושר שם".

הסוכן נשאל על לקוח בכיר נוסף שלו, השוער פרדראג ראיקוביץ' שהצטיין העונה בריימס הצרפתית אחרי שהגיע ממכבי תל אביב, והוזכר כמועמד לסביליה. "האמת היא שלא דיברתי עם מונצ'י עם ראיקוביץ'", הודה מאלנוביץ'. "מונצ'י מכיר היטב את השוק ואני בטוח שהוא יודע מי זה ראיקוביץ'. פג'ה עשה עונשה אדירה בצרפת ונראה מה יהיה בקיץ. יש לו משחק רגל מצוין והוא יודע לנהל את המשחק מאחור, כמו ליברו. התחנה הבאה שלו תהיה בקבוצה שתניע כדור ובה השוער זקוק לאיכויות כאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully