וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ילד קטן ומפונק שרב עם כולם": חאמס רודריגס תחת מתקפה

עיתונאי קולומביאני ותיק יצא נגד כוכב הנבחרת שתקוע בריאל: "הוא לא רוצה להצליח ולא אוהב אף אחד. רק יוצא למסיבות עם בחורות ממדריד"

רויטרס

בווידאו: שחקני ברצלונה וריאל מדריד כשהגיעו למתחמי האימונים לעשות בדיקות קורונה

חאמס רודריגס תקוע בריאל מדריד. קשר נבחרת קולומביה, שחזר לבלאנקוס אחרי שנתיים כמושאל בבאיירן מינכן, רשם רק שבע הופעות בליגה וכבש שער אחד בלבד, כשהוא לא נכלל בתוכניות של זינדין זידאן ובקיץ הוא צפוי לעזוב את מדריד. ומבחינת איבן מחיה, מהעיתונאים הוותיקים של קולומביה, זוהי אשמתו של חאמס בלבד.

מחיה תקף את כוכב הנבחרת בתוכנית רדיו וכינה אותו: "ילד קטן ומפונק". עוד אמר הפרשן: "יש לו את כל התנאים, אבל הוא לא רוצה לשחק כדורגל או להצליח. הוא ניסה לגרום לעצמו להאמין שהוא יכול להיות הכוכב של ריאל מדריד, אבל זה היה כריסטיאנו רונאלדו. הוא לא מסוגל להתקרב לזה".

חאמס רודריגס שחקן ריאל מדריד. רויטרס
"חשב שהוא כמו כריסטיאנו רונאלדו". חאמס רודריגס/רויטרס

מחיה לא עצר: "חאמס הפסיק להיות כדורגלן והפך להיות בובה. התחיל לקחת בחורות ממדריד, ללכת למסיבות של רונאלדו. הוא מעולם לא היה מקצוען, הוא תמיד חשב שהוא בעל הבית. הוא רב עם בניטס, רב עם ראניירי במונאקו, רב עם כל אחד. הוא לא אוהב אף אחד ושום דבר".

העיתונאי התייחס לטענות כי סכסוך עם זידאן הוא שמונע מחאמס לשחק: "גם הפעם, האשמה היא לא על זידאן. אל תפנו את האצבע למאמנים. הוא כנראה תפס אותו כמה פעמים מדבר בגנותו. אני מדבר עם עיתונאים בספרד, חאמס לא שייך לשום מעגל חברתי שם. ובנבחרת קולומביה? אם אני במקום קרלוס קיירוש, הייתי מעיף אותו כי הוא מלכלך גם עליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully