וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "בכל 5 במאי מתייגים אותי באינסטגרם עם התמונה שלי בוכה"

כוכב העבר של אינטר חזר לאובדן האליפות ב-2002 והעלה זיכרונות בשיחה עם אלסנדרו דל פיירו: השחיתות, הפציעות והשחקנים שהיו ראויים לכדור הזהב

חשבון הטוויטר הרשמי של מילאן

בווידאו: מילאן חזרה לאימונים

שיחות הלייב באינסטגרם בין ספורטאים נמשכות בימי הקורונה, ואמש (שישי) היו אלה אלסנדרו דל פיירו ורונאלדו שהעלו נשכחות מימיהם כיריבים בליגה האיטלקית. החלוץ הברזילאי חזר למחזור ההכרעה ב-2002, בו אינטר הפסידה 4:2 ללאציו וראתה את יובנטוס זוכה באליפות, והודה: "הפצע הזה נשאר טרי, בעיקר כי אנשים דואגים לתייג אותי באינסטגרם בכל 5 במאי עם התמונות שלי בוכה. הם לא שוכחים לציין את היום הזה".

רונאלדו, שהוחלף אז בדקה ה-78 והתפרק על הספסל בדמעות במשחקו האחרון באינטר, נזכר: "הפסדנו כי היינו נינוחים. הגענו מהמקום הראשון וללאציו לא היה על מה לשחק. אני כבר הבנתי שעליי להתרחק מהקטור קופר אחרי התקרית באטאלנטה, אבל הייתי חייב לכבד אותו ולסיים את העונה. קרו יותר מדי דברים מוזרים לפני, כמו השמועות שאלסנדרו נסטה יגיע אלינו מלאציו. היינו נינוחים וזו הייתה טעות קשה. הפסדנו בגלל הגישה שלנו. אבל אני מעריך הפסדים כמו שאני מעריך ניצחונות, כי בכדורגל הדבר החשוב זה להיות שם ולקחת אחריות".

על העבירה של מארק יוליאנו באפריל 1998 שלא זיכתה אותו בפנדל במשחק מול יובנטוס, והשחיתויות באיטליה: "אין לי בעיה עם שחקני יובה, לכם לא היה קשר לסיפור של לוצ'יאנו מוג'י, רוברט בטגה וכל השאר. היו לנו משחקים נפלאים אחד נגד השני. לא הייתם צריכים את כל מה שקרה מאחורי הקלעים".

על כדור הזהב: "אני אומר שיש ארבעה שחקנים שלא זכו בתואר הזה והיו ראויים לו - אלסנדרו דל פיירו, פאולו מאלדיני, פרנצ'סקו טוטי וראול. הייתי מוסיף גם את רוברטו קרלוס שפעמיים היה הסגן שלי".

אלסנדרו דל פיירו יובנטוס מול רונאלדו הברזילאי של אינטר. GettyImages
יריבות יפה. רונאלדו עם אלסנדרו דל פיירו/GettyImages

על הפציעות: "שיחקתי ארבע שנים בלי להיפצע בכלל, אבל אני עדיין אומר שנהגנו להתאמן אחרת לפני שנת 2000. אני לא רוצה להאשים אף אחד, אבל זה ההסבר היחיד. אולי זו תיאוריה שנויה במחלוקת, אבל נפצעתי שוב אחר כך ואז אותה פציעה ברגל השנייה כששיחקתי במילאן. הפציעות לימדו אותי כמה אני אוהב כדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully