וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד מרוצים: רק 8 חולים, כ-160 שחקנים "מחוסנים" לקורונה

אחרי שכ-1,000 שחקנים משתי הליגות הבכירות עברו בדיקות, החזרה לפעילות מתקרבת. כ-16 אחוז כנראה כבר חלו בנגיף והחלימו

רויטרס

אחרי שכל השחקנים בכל קבוצות שתי הליגות הבכירות בספרד עברו בדיקות קורונה (מלבד פאלי מקאדיס), במנהלת הליגות המקומית מאוד מרוצים מכך שהתברר שיש רק שמונה כדורגלנים חולים. מדובר ברנאן לודי מאתלטיקו מדריד, ינחל הררה מגרנאדה, אלכס רמירו מריאל סוסיאדד, רובלס, פדראסה וחואנמי מבטיס ושני שחקנים מליגת המשנה ששמותיהם לא פורסמו. מדובר בנתונים שמקרבים את החזרה לפעילות כמובן.

כ-1,000 שחקנים עברו בדיקות והנתון המעניין הוא שמהבדיקות התברר שבגופם של כ-160 מהם התגלו נוגדנים לנגיף הקורונה. צוותי הרפואה המקומיים מסיקים מכך שאותם 160 "מחוסנים", כבר נדבקו בקורונה בשבועות האחרונים - גם אם חלק מהם לא פיתחו תסמינים וכלל לא ידעו שהם חולים. בסך הכל 16 אחוזים מהכדורגלנים בשתי הליגות הראשונות.

שתי הקבוצות ה"חולות" ביותר בספרד - לפי הדיווחים שלהן - היו ולנסיה, אלאבס ואספניול. אסקיאל גאראי ואליקים מנגלה מוולנסיה היו בין הנדבקים ואילו בסוף השבוע וו ליי הסיני, חלוצה של אספניול, סוף סוף עבר שתי בדיקות שאישרו שהוא החלים.

שחקן אספניול, וו ליי. GettyImages
קיבל בשורות טובות בסוף השבוע. וו ליי/GettyImages

ספרד היא אחת המדינות שסבלו מהכי הרבה נדבקים ומתים באירופה. על פי הנתונים הרשמיים נכון לכתיבת שורות אלו, בספרד אובחנו יותר מ-224 אלף מקרים של קורונה ויותר מ-26 אלף איש מתו מהנגיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully