וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעולם לא הייתי במצב כל כך גרוע": יארי ליטמאנן חשף כי החלים מקורונה

שחקן העבר האגדי של אייאקס, ברצלונה ונבחרת פינלנד סיפר: "סבלתי מכאב ראש, כאבי שרירים וקוצר נשימה. זה היה קשה מאוד"

מתוך הטוויטר של ברצלונה

בווידאו: ברצלונה וליאונל מסי חזרו להתאמן

יארי ליטמאנן, הכדורגלן הגדול בתולדות פינלנד, חשף היום (שני) כי החלים לאחרונה בקורונה. שחקן העבר האגדי, שכיכב בין היתר באייאקס, ברצלונה וליברפול, סיפר שנדבק בנגיף מאשתו: "היא חלתה, ואחרי שבוע גם אני. היה לי חום, כאב ראש, כאבי שרירים, התקשיתי לנשום. זה היה קשה מאוד, אני לא חושב שאי פעם הייתי במצב פיזי גרוע יותר בחיי".

המחלה, כך סיפר ליטמאנן, נמשכה ארבעה שבועות, ולאחר מכן הוא נזקק לעוד שבועיים של התאוששות באסטוניה, שם הוא מתגורר עם משפחתו בשנים האחרונות: "למזלי, הכאבים וקוצר הנשימה לא היו כל כך חמורים עד שהייתי צריך ללכת לבית החולים. יכולתי להישאר בבית, אבל אלה לא היו שבועות קלים".

ליטמאנן, שהחל את הקריירה ב-1987 וסיים אותה ב-2011, כשהוא בן 40, רשם 137 הופעות ו-32 שערים במדי נבחרת פינלנד, והיה חלק משמעותי מהזכייה המופלאה של אייאקס בליגת האלופות ב-1995. "בזמן ההתאוששות", סיפר, "הצלחתי לעשות הליכות קצרות וקצת לרכב על אופניים. אני לא מתגעגע ללשחק כדורגל או לעשות ספורט אחר, המחשבות שלי במקומות שונים לגמרי כרגע".

שחקן אייאקס לשעבר, יארי ליטמאנן. AP
מהתקופות הקשות בחייו. ליטמאנן/AP

על חזרתן של הליגות השונות ברחבי אירופה אמר שחקן העבר האהוב: "מבחינת השחקנים, הדבר הכי קשה הוא חוסר הוודאות. בכל התהליך הזה, חובה לזכור את הדבר החשוב ביותר - בריאות השחקנים והמאמנים. אין כרגע פתרון שטוב ב-100 אחוז, בכל אחד מהם יש יתרונות וחסרונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully