וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר ארגון השחקנים העולמי: "הספורטאים חשופים יותר לסימפטומים חמורים של קורונה"

בעוד בליגות השונות מנסים לחפש אחר דרכים לשוב ולשחק באופן מקצועני, ברנדון שוואב הזהיר: "הווירוס עלול להיכנס עמוק אל תוך הריאות. מבקשים מהשחקנים לעשות משהו הפוך לגמרי מהוראות ארגוני הבריאות"

חשבון הטוויטר הרשמי של מילאן

בווידאו: מילאן חזרה לאימונים

בכל רחבי העולם מנסים לחזור לשגרה במקביל למלחמה בנגיף הקורונה. בישראל, כמו בעולם, עושים בימים האחרונים צעדים משמעותיים כדי ולנסות ולשוב למגרשים, אולם חלק מהשחקנים הביעו חשש - והם לא לבד.

"ראינו מחקרים לפיהם ספורטאים יותר חשופים לסימפטומים חמורים", אמר ברנדן שוואב, יו"ר ארגון השחקנים העולמי. "הווירוס עלול להיכנס עמוק אל תוך הריאות, זה נגיף שעלול לגרום נזק חמור לא רק לריאות אלא לאיברים אחרים, והספורטאים צריכים להיות בריאים מאוד ובכושר טוב מאוד כדי להצליח לשמור על הקריירות שלהם".

בארגון של שוואב יש למעלה מ-85 אלף ספורטאים ברחבי העולם, ביניהם שחקני NBA, NHL, MLB, וגם שחקני כדורגל מרחבי אירופה. "אנחנו מודאגים שחלק מגופי הספורט מנסים לשים את הסיכון הכלכלי והחוקי על השחקנים, ואסור לנו לסבול את זה", הוסיף.

עוד טען שוואב כי ברוב ענפי הספורט הדורשים מגע, "מבקשים מהשחקנים לעשות משהו שהוא בבסיסו מסוכן, והפוך לגמרי מההוראות של ארגוני הבריאות. בריאות השחקנים לא אמורה להיות משהו שמנהלים לגביו משא ומתן, רק בגלל הלחץ הכלכלי בעולם הספורט כרגע".

שחקן יוסטון רוקטס ג'יימס הארדן מול שחקן אורלנדו מג'יק מרקל פולץ. AP
מכירים ספורט ללא מגע?/AP

לטענת יו"ר ארגון השחקנים העולמי, השחקנים אף לא רוצים לקבל הטבות על חשבון הציבור, בדמות בדיקות במקומות בהם הציבור הרחב עדיין מתקשה להיבדק: "הם הבהירו שהם לא רוצים זמינות גדולה של בדיקות, אם זה אומר שהציבור יהיה בסכנה. התרשמנו מאוד לטובה מהדברים של שוער באיירן מינכן מנואל נוייר, שאמר שהשחקנים צריכים להוות דוגמא בכל הנוגע לשמירה על בריאות, וכך גם הליגות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully