וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במנהלת הליגות פרסמו את לוח המשחקים המתוכנן לקראת החזרה למגרשים

7.5.2020 / 19:53

גמר הגביע ייערך ב-11 או ב-12 ביולי. במנהלת מסרבים לעסוק כרגע בסנקציות ובעונשים לשחקנים שיפרו את הבידוד, כלפון: "קורא לכל השחקנים ולצוותים המקצועיים לפעול באחריות". המנהלת תבקש מצה"ל לשחרר את הכדורגלנים לחופש של חודש וחצי

צילום: האתר הרשמי של מכבי תל אביב

ראשי מנהלת הליגות ערכו יום (חמישי) פגישת זום עם ראשי מועדוני ליגת העל ונציגי הליגה הלאומית. יו"ר המנהלת ארז כלפון הנחה בישיבה כל מועדון לפעול בדרך שלו בנוגע לחיוב השחקנים לבידוד הביתי - בין אם במסמך עליו הם יהיו חתומים, או בשיחות אחת לכמה ימים עם השחקנים. בקרב המנהלת לא רוצים כרגע לדבר על סנקציות ועונשים ומקווים שהשחקנים והמאמנים יילכו לפי ההוראות.

יחד עם זאת, הרושם של בעלי המועדונים מהדברים של פרופסור גרוטו בישיבה הוא שאם התחלואה תמשיך לרדת והמצב ישתפר, יהיו גם הקלות בכל הקשור לבידוד ולכן ייתכן שבעוד חודש הבידוד לא יהיה רלוונטי ויינתן לשחקנים לצאת עם מסיכות.

בשעות הערב פרסמו במנהלת את לוח הזמנים המתוכנן בפלייאוף העליון והפלייאוף התחתון למשחקים שנותרו עד תום העונה. גמר הגביע נקבע ל-11 או ה-12 ביולי.

לוח משחקי ליגת העל. -, צילום מסך
לוח משחקי ליגת העל/צילום מסך, -

נציגי המועדונים פנו לראשי המנהלת וביקשו לדעת מה יהא על החיילים שמשחקים בקבוצות וצריכים להיות בבידוד ביתי. במנהלת הבהירו שתיעשה פנייה מרוכזת לאכ"א בשבוע הבא כדי לקבל אישור מהצבא שהשחקנים לא יילכו לצבא בחודש וחצי הקרובים.

כמו כן שאלו נציגי המועדונים מה צריכים לעשות השחקנים בבתיהם כאשר מגיעים אליהם אורחים. נאמר להם כי אם מגיעים אורחים הביתה, עליהם לא להיות איתם במגע, אלא להיות במגע רק עם בני המשפחה הגרעינית שלהם.

אחרי הפגישה אמר יו"ר המנהלת, ארז כלפון: ארז כלפון: "אני מבקש להודות לכל הגורמים שסייעו לחידוש פעילות הכדורגל המקצועני, לשרת התרבות והספורט מירי רגב ולמשנה למנכ"ל משרד הבריאות הפרופסור איתמר גרוטו. אני קורא לכל השחקנים ולצוותים המקצועיים לפעול באחריות ולהקפיד על כללי הזהירות הנדרשים שהועברו לקבוצות על מנת שהעונה תסתיים באופן ספורטיבי על כר הדשא וללא נזקים כלכליים נוספים לקבוצות הכדורגל המקצועניות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully