וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות בעולם: ברצלונה קרובה לרכוש את גוסטבו מאיה, טגליאפיקו הוצע לפ.ס.ז'

על פי דיווחים, אלופת ספרד תממש את האופציה לקניית החלוץ הברזילאי בן ה-19. חאבי מרטינס יעזוב את באיירן מינכן בקיץ

רויטרס

בווידאו: זלאטן איברהימוביץ' מתאמן עם האמרבי

משבר הקורונה גרם לחוסר ודאות גדול בעולם בכלל, ובעולם הספורט בפרט. קבוצות הכדורגל ברחבי אירופה אמנם מקצצות במשכורות ומנסות להתרגל למציאות החדשה, חלון ההעברות עדיין סגור, ובכל זאת השמועות לגבי מעברים אפשריים של כוכבים לא פוסקות. עד שהליגות השונות יחזרו, אנחנו נשתדל ללקט עבורכם את החדשות החמות ביותר משוק השחקנים שאף פעם לא באמת שובת. מתחילים.

חאבי מרטינס שחקן באיירן מינכן. רויטרס
חושב על אוסטרליה וארה"ב. מרטינס/רויטרס

* ברצלונה קרובה להחתמת החלוץ הברזילאי גוסטבו מאיה. אלופת ספרד כבר שילמה לסאו פאולו מיליון יורו כדי להבטיח לעצמה אופציה לרכוש אותו והיא צפויה לממש אותה ולשלם לברזילאים 3.5 מיליון יורו נוספים. מאיה בן ה-19 עדיין משחק בקבוצת המילואים של סאו פאולו, אבל מאוד הרשים את הסקאוטים בטורנירי נוער.

* שחקן אייאקס ונבחרת ארגנטינה, ניקולאס טגליאפיקו, הוצע לפריז סן ז'רמן, שמחפשת מגן שמאלי חדש. אלופת צרפת מנהלת מגעים מתקדמים בנוגע לאלכס טלס מפורטו, אבל אם הם יתפוצצו, ייתכן שהיא תפנה לאופציית טגליאפיקו.

* חאבי מרטינס צפוי לעזוב את באיירן מינכן בסוף העונה, שנה לפני סוף חוזהו. אתלטיק בילבאו תשמח להחזיר אותו לשורותיה אם המחיר לא יהיה גבוה מדי, אבל הקשר האחורי בן ה-31 אמר בימים האחרונים שהליגות בארה"ב ואוסטרליה קורצות לו.

* צ'לסי תהיה מוכנה למכור את ז'ורז'יניו ב-40 מיליון יורו "בלבד", שנתיים אחרי שרכשה אותו מנאפולי תמורת 57 מיליון. מאוריציו סארי ישמח לאחד איתו כוחות ביובנטוס, אבל לגברת הזקנה יש עומס במרכז הקישור.

דאיו אופמקאנו שחקן ר.ב. לייפציג. GettyImages
בחר בבאיירן, אבל אולי יצטרך לחכות. דאיו אופמקאנו/GettyImages

* על פי דיווחים באיטליה, מילאן מכינה הצעה בסך 20 מיליון יורו (בתוספת בונוסים) עבור ממפיס דפאי, שחקן הכנף ההולנדי של ליון שמתאושש מפציעה קשה ומחירו ירד משמעותית (מ-50 מיליון יורו) גם לאור משבר הקורונה. ההולנדי בן ה-26 אמור להיות כשיר לפתיחת העונה הבאה ולא מתכוון לחדש חוזה בליון, לאור המצב הנוכחי שבו היא נשארת מחוץ לאירופה.

* האם לבאיירן מינכן אין את היכולת כרגע לרכוש את דאיו אופמקאנו? הבלם הצרפתי בחר באלופת גרמניה כקבוצה אליה הוא רוצה לעבור בקיץ ודחה הצעות ממנצ'סטר סיטי וארסנל, אבל על פי דיווחים שונים באיירן תתקשה לעמוד בסעיף השחרור שעומד על 58 מיליון יורו וכך הבלם עשוי להישאר בר.ב. לייפציג לעונה נוספת.

* קבוצת אל דוחאיל הקטארית תפנה לוויליאן ופדרו, שני שחקני צ'לסי שמסיימים חוזה באנגליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully