וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואקמה: "נוכיח שטרבזונספור ראויה לאליפות". שחקנים בטורקיה שוב יסרבו לשחק?

הליגה הטורקית תחזור לפעילות ב-12 ביוני, אקס הפועל באר שבע מוכן. החשש: מחאת שחקנים נוספת. ומה יקרה אם שחקן יחלה?

רויטרס

בווידאו: זלאטן איברהימוביץ' מתאמן עם האמרבי

בטורקיה נערכים לחזרת הליגה, לאחר אישור הממשלה כי המשחקים יוכלו להתחדש ב-12 ביוני. באותו סוף שבוע ייערך המחזור ה-27, והליגה אמורה להסתיים עד 26 ביולי. "נערוך שבעה מחזורי סוף שבוע ואחד באמצע השבוע", הצהיר נשיא הליגה ניהאט אוזדמיר. "לאחר מכן יהיה חופש, אנחנו עוד לא מתכננים את העונה הבאה. הכוונה היא להתחיל אותה אחרי אוגוסט".

אנתוני וואקמה שחקן טרבזונספור. GettyImages
מכוכבי הליגה. אנתוני וואקמה במדי טרבזונספור/GettyImages

אנתוני וואקמה, שלקח שלוש אליפויות רצופות עם הפועל באר שבע והעונה הוביל את טרבזונספור לפסגת הליגה הטורקית, משוכנע שקבוצתו תוכיח כי היא ראויה לאליפות ראשונה מאז 1984. אחרי 26 מחזורים, טרבזונספור מקדימה בהפרש שערים את המדורגת שנייה איסטנבול בשאקשהיר, כשהאלופה גלאטסראיי בפיגור שלוש נקודות מהן וסיבאספור במרחק ארבע. "היינו בכושר מצוין והובלנו את הליגה לפני שהיא נעצרה", הזכיר וואקמה שכבש עד כה 10 שערים ובישל עוד שישה. "מגיע לנו להיות אלופים ונראה את זה ברגע שהליגה תחודש".

למרות דבריו של וואקמה, בטורקיה הזכירו את מחאת השחקנים לפני השבתת הליגה (אחת האחרונות שנעצרה באירופה) שבעקבותיה גם ג'ון אובי מיקל התיר את חוזהו בטרבזונספור וההערכה היא כי יהיו גם הפעם שחקנים שיסרבו לשחק.

נשיא הליגה אוזדמיר נשאל לגבי האפשרות ששחקן אחד יחלה, והסביר: "מקרה קורונה אצל שחקן מסוים לא יעצור את הליגה. אני מקווה שזה לא יקרה, אבל יש לנו תוכנית לתרחיש כזה. בכל מקרה, הליגה לא תושבת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully