וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלסנדרו מאטרי פרש מכדורגל: "לא רציתי לעשות צחוק מעצמי"

החלוץ בן ה-35, שרשם העונה הופעות בודדות בברשיה, הודה: "איבדתי את החדות, כבר לא הרגשתי כמו כדורגלן". זכה בשלוש אליפויות עם יובנטוס וכבש את שער הניצחון בגמר הגביע ב-2015

רויטרס

בווידאו: זלאטן איברהימוביץ' מתאמן עם האמרבי

אלסנדרו מאטרי, חלוצה בן ה-35 של ברשיה ובעברו במילאן, יובנטוס ונבחרת איטליה, הודיע היום (רביעי) על פרישה מכדורגל מקצועני. מאטרי רשם העונה שמונה הופעות במדי ברשיה כמושאל מססואולו, לפני ששוחרר בינואר.

אלסנדרו מאטרי שחקן יובנטוס חוגג את שער הניצחון בגמר הגביע. רויטרס
סידר ליובנטוס גביע. אלסנדרו מאטרי לאחר שער הניצחון בגמר 2015/רויטרס

"אני יכול להגיד שכל חלומותיי התגשמו", אמר החלוץ הפורש ל"סקיי איטליה" והוסיף: "כשהתחלתי לשחק, לא האמנתי שתהיה לי קריירה כזו ושאזכה בשלוש אליפויות. אני לא יכול להתלונן על מה שהיה, אבל עכשיו אני בסוף הדרך. הגעתי להחלטה בעקבות ששת החודשים שלי בברשיה. לא הרגשתי טוב על הדשא, איבדתי את החדות. לא הרגשתי כמו שחקן כדורגל וזה לא באופי שלי להישאר במקום בו אני לא יכול לתרום.

"אחרי השחרור לא קיבלתי יותר מדי הצעות, והבנתי שלא שכנעתי אף אחד להחתים אותי. העדפתי להימנע מלעשות צחוק מעצמי. אתגעגע לחיים שלי ככדורגלן, אבל רק הצעה גדולה תשכנע אותי לחזור בי".

מאטרי החל את הקריירה במילאן, אבל עשה את הפריצה בקליארי עם 36 שערים בין השנים 2007 ל-2011 והרוויח מעבר ליובנטוס. אחרי שלוש אליפויות עם הגברת הזקנה, הוא סגר מעגל במילאן, אבל תרם לה רק שער אחד והמשיך לפיורנטינה, גנואה ולאציו, לפני שחזר ליובנטוס וכבש את שער הניצחון בגמר הגביע ב-2015. בנבחרת הבקיע החלוץ שער אחד בשבע הופעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully