וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות בעולם: ניוקאסל מסתערת, דורטמונד נערכת לשחרור מאסיבי

המגפייז מתכוונים להגיש הצעה על קוליבאלי מנאפולי אם ההשתלטות הסעודית תושלם, וסימנו גם את סמולינג. דורטמונד תיפרד משמונה שחקנים

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

* ב"סקיי ספורטס" מדווחים כי ההתעניינות של ניוקאסל בבלם קאלידו קוליבאלי רצינית, ואם ההשתלטות הסעודית תצא אל הפועל אז הסנגלי בן ה-29 עשוי להיות הרכש הראשון. נאפולי דורשת 80 מיליון יורו עבורו.

* בלם נוסף שנמצא על הכוונת של המגפייז הוא כריס סמולינג האנגלי, שרומא לא מסוגלת לממש את אופציית הרכישה עליו ולשלם 28.6 מיליון יורו למנצ'סטר יונייטד.

* על פי "בילד", בורוסיה דורטמונד תציב לא פחות משמונה שחקנים ברשימת ההעברות במטרה להיפטר מהם בקיץ. הרשימה כוללת את המגן ניקו שולץ, שרק בקיץ האחרון נרכש בכמעט 25 מיליון יורו, וגם את אלוף העולם מריו גצה שמסיים חוזה.

* בגרמניה טוענים: מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי יצרו קשר עם הסוכן של טימו ורנר, אבל החלוץ של ר.ב לייפציג עדיין "מחכה להצעה" מליברפול, כשהוא עדיין מקווה שהקבוצה של יורגן קלופ תשלים את עסקת 60 מיליון היורו ותרכוש אותו.

* באיטליה מספרים ששחקן הכנף של נאפולי, הירווינג לוסאנו, הוא מוקד למאבק עיקש בין אברטון למנצ'סטר יונייטד. המקסיקני בן ה-24 נרכש על ידי הפרטנופי תמורת 38 מיליון יורו מפ.ס.וו איינדהובן לפני פחות משנה והמחיר שלו יהיה גבוה בהרבה.

* באיטליה מספרים על חלק מתכניות המהפכה של מילאן לקיץ הקרוב: לוקאס ביגליה וג'אקומו בונבנטורה מסיימים חוזים ויעזבו, איסמעל בנאסר מבוקש על ידי פריז סן ז'רמן, לוקאס פאקטה מתנדנד והקאן צ'לחנוילו מבוקש מחוץ לאיטליה ויימכר אם תגיע הצעה הולמת. ברשימת המבוקשים נמצאים דומיניק שובושלאי ההונגרי מרד בול זולצבורג וסנדרו טונאלי מברשיה.

* הכניסה של פריז סן ז'רמן למרוץ אחר לאוטרו מרטינס, הוסיפה חוסר ודאות בנוגע לעתידו של מאורו איקרדי. כרגע יש ספק גדול בנוגע לכך שאלופת צרפת תממש את אופציית הרכישה, איקרדי לא נמצא בתכניות של אינטר וייתכן שבקיץ הוא שוב ינדוד לקבוצה חדשה.

שחקן אטאלנטה, רובין גוזנס. GettyImages
בדרך לאנגליה. גוזנס/GettyImages

* ניס במגעים מתקדמים לרכישת גוסטבו אסונסאו, הקשר הברזילאי בן ה-20 של פמליקאו ובנו של פאולו אסונסאו, אקס אתלטיקו מדריד.

* לפי האתר 90min, אטאלנטה אישרה ללסטר סיטי לפתוח במו"מ עם המגן השמאלי הגרמני רובין גוזנס. המחיר של השחקן שנמצא בעונת שיא, צפוי לנוע סביב 25 מיליון ליש"ט.

* בתקשורת הצ'יליאנית טוענים שרומא מתעניינת באלכסיס סאנצ'ס. החלוץ הושאל בעונה החולפת ממנצ'סטר יונייטד לאינטר, אבל לא הותיר חותם והנראזורי לא ישאירו אותו בעונה הבאה. לאחרונה דווח שגם מיאמי של דייויד בקהאם, חושקת בצ'יליאני שלא נמצא בתכניות של מנצ'סטר יונייטד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully