וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות בעולם: פ.ס.ז' רוצה גם היא את לאוטרו מרטינס, שמתקרב לברצלונה

אלופת צרפת הצטרפה למאבק, אבל חלוץ אינטר יעדיף לשתף פעולה עם מסי. וגם: הסעיף המיוחד של אמבפה, הארכת החוזה של טיאגו אלקנטרה

רויטרס

* על פי "לה 10 ספורט", גם פריז סן ז'רמן הצטרפה למאבק על שירותיו של לאוטרו מרטינס. אלופת צרפת תיפרד מאדינסון קבאני, מלך שעריה בכל הזמנים שמסיים את חוזהו, ולא מתכוונת לממש את האופציה על מאורו איקרדי. למרות זאת, לאוטרו צפוי לבחור בברצלונה אם יחליט לעזוב את אינטר.

* מוקדם יותר נטען ב"ספורט" הקטלאני שעסקת לאוטרו מרטינס לברצלונה "קרובה מאוד", אחרי שהושג סיכום עקרוני עם אינטר על המתווה: ברצלונה לא תהיה מסוגלת לכסות את סעיף השחרור של החלוץ שעומד על 111 מיליון יורו, ומציעה חלופה שבמסגרתה תשלם 60 מיליון ותעביר שני שחקנים לשורות הנראזורי. על פי הדיווח, סבירות גבוהה שאחד מהם יהיה ארתורו וידאל.

* "אס" מדווח, קיליאן אמבפה יאריך את חוזהו בפריז סן ז'רמן (הנוכחי מסתיים ב-2022) וישדרג את שכרו ל-1.6 מיליון יורו לחודש, אבל יסכים לכך רק אם יוכנס סעיף המאפשר לו להשתחרר לריאל מדריד תמורת סכום שייקבע מראש. מדובר בסעיף שחרור דומה לזה שהיה לניימאר בברצלונה, שנמכר לפ.ס.ז' תמורת 222 מיליון יורו.

* על פי "מארקה", ריאל מדריד תמכור בקיץ את חאמס רודריגס וגארת' בייל - גם אם לא תקבל את הסכומים שהיא מקווה לקבל - כדי לממן את עסקת אדוארדו קמאבינגה ואולי אף את עסקת ארלינג הולאנד. ככלל, הבלאנקוס מתכוונים לקצץ בצורה משמעותית את מספר השחקנים בסגל, שעומד נכון לעכשיו על לא פחות מ-37.

* "בילד" מדווח כי הארכת חוזהו של טיאגו אלקנטרה הושלמה, ובאיירן מינכן תכריז על כך בהמשך השבוע. הקשר בן ה-29 הגיע לאלופת גרמניה ב-2013 מברצלונה והוזכר כמועמד לחזור לקבוצה הקטלאנית.

* בקולומביה מספרים שאתלטיקו מדריד חידשה את ההתעניינות בחאמס רודריגס ויתרה מכך - שהיא הגישה לסוכנו ז'ורז'ה מנדש, הצעה ראשונית כדי שיעביר לריאל מדריד. הבעיה: הסכום בהצעה הוא 25 מיליון יורו בלבד וקשה להאמין שהבלאנקוס ישיבו בחיוב.

* חלוץ העבר של אינטר, אלדו סרנה, נלהב מהאפשרות שפול פוגבה יצטרף לנראזורי: "אני חושב שההתפתחות שלו נעצרה בהשוואה לימים שלו ביובנטוס. אם יהיה לו את המאמן המתאים, הוא יחזור להיות שחקן מכריע, ואנטוניו קונטה הוא מאמן כזה".

* יובנטוס וריבר פלייט מנהלות (על אש נמוכה) שיחות על אפשרות לטרייד: גונסאלו היגואין יחזור לקבוצה בה גדל, בעוד החלוץ חוליאן אלברס, יעשה את הדרך ההפוכה. אלברס בן ה-20, שמכונה "אראניה" ("העכביש"), יכול לשחק בכל העמדות בחלק הקדמי.

ג'סי לינגארד שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
מבוקש. לינגארד/רויטרס

* חואקין קוראה הפנטסטי מלאציו, שלפי דיווחים נמצא ברשימות של ליברפול, אמר: "אני רוצה לשחק מתישהו בפרמיירליג. אני מרוכז כולי בלאציו, אבל נהנה מהכדורגל בליגה האנגלית. אני מתכנן לשפר את האנגלית שלי".

* ניוקאסל, לסטר סיטי, ווסטהאם ואברטון עוקבות בעניין אחר ההתפתחויות בגזרת ג'סי לינגארד. עתידו של הקשר ההתקפי במנצ'סטר יונייטד לא ברור ואם יתברר שהוא עומד למכירה, צפויה עליו תחרות קשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully