וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבונדסליגה חוזרת ב-15 במאי, מנואל נוייר: "כל העולם יצפה בנו"

הליגה הגרמנית תהיה הראשונה שחוזרת מבין הליגות הבכירות, שוער באיירן יודע: "מוטלת עלינו אחריות גדולה. ב-2014 היינו יקירי האומה, עכשיו עלינו לשמש מודלים לחיקוי"

צילום וידאו: רויטרס

הכדורגל הגרמני, ועולם הכדורגל כולו, קיבל היום (רביעי) בשורה משמחת: אחרי שבתחילה דווח שממשלת גרמניה תתעקש על כך ששחקני הבונדסליגה ייכנסו לבידוד של שבועיים לפני שהליגה תוכל להתחדש, אושר המתווה המקורי של לוח המשחקים, שיוכל להתחדש כבר ב-15 במאי - בסוף השבוע הבא. ההחלטה נפלה לאחר שקנצלרית גרמניה אנגלה מרקל קיימה שיחה עם ראשי 16 המחוזות על מנת לדון עמם בתוכנית החזרה לפעילות ואילו צעדים יש לנקוט. בערב כבר יכלה מנהלת הליגה הגרמנית לבשר רשמית על חידוש העונה.

הליגה תתחדש כאמור ביום שישי הבא עם משחקי המחזור ה-26, שיהיו כמובן ללא קהל. גם הליגה השנייה תחזור לפעילות, לאחר שכל 36 המועדונים בשתי הליגות קיבלו את ההודעה.

מנואל נוייר, קפטן באיירן מינכן, אמר בשם השחקנים: "מוטלת עלינו אחריות גדולה ואנחנו צריכים להיות מודעים לה. אנשים מכל רחבי אירופה ולמעשה מכל העולם יצפו בנו. זה תלוי בנו. אנחנו אחראים לפרנסה של עשרות אלפי אנשים בתעשיות שונות שחיים עם הכדורגל ובעזרתו. היינו יקירי האומה כשהפכנו לאלופי העולם במרקאנה ב-13 ביולי 2014, ועכשיו אנחנו בתלבושת אחרת: זו של מודלים לחיקוי".

כידוע, בימים האחרונים נרשמו לא מעט תקריות שהעלו חששות בגרמניה, כמו למשל צילומים של סולומון קאלו שהושעה מהרטה ברלין אחרי שנראה לוחץ ידיים לחבריו באימון, בניגוד להנחיות. כמו כן, שני הסבבים הראשונים של הבדיקות בקרב אנשי הליגה הראו 10 תוצאות חיוביות. במקביל, קבוצה מליגת המשנה בגרמניה שלחה את כל אנשיה לבידוד - אחרי שבדיקה של איש צוות נמצאה חיובית.

שר הבריאות הגרמני אמר מוקדם יותר שיש להעניש בחומרה על הפרות של חוקי ההיגיינה: "בימים האחרונים ראינו שחלק מהשחקנים צריכים להיות מודעים לסיכון. בגלל זה נחוץ הבידוד".

(עדכון ראשון: 16:13)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully