וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה בספורט: "בחמישי יוחלט אם הליגה האיטלקית תחודש או לא"

פגישה מכרעת באיטליה, בינתיים טורינו עדכנה כי שחקן שלה נדבק. דיווח: ליגת האלופות תחזור עם יובנטוס-ליון ב-8 באוגוסט. הליגה הטורקית תשוב ב-12.6, הסרבית ב-30.5, בבלגיה לא ישחקו לפני אוגוסט

צילום וידאו: רויטרס

כדורגל

* ראשי מנהלת הליגה האיטלקית ייפגשו מחר (חמישי) עם נציגי הממשלה כדי להחליט לגבי עתיד עונת 2019/20 בסרייה A. אחרי שמתווה אחד נפסל על ידי הממשלה, יוגש כעת מתווה בריאותי חדש ואם הוא יתקבל אז ניתן יהיה לקבוע מועד לחזרת הליגה. "כנראה שהמתווה שלנו היה מסובך מדי", אמר פרופסור וולטר דלה פררה, אחד מכותבי המסמך. "הפגישה מחר תהיה מכרעת כדי לקבוע פרוטוקול מוסדר וסופי לחזרה לאימונים. יש כיוון חיובי שזה קורה בגרמניה. אם יגידו לנו שהסיכון גבוה מדי, העונה תגיע לסיומה. נראה מה יהיה".

* טורינו הודיעה כי בבדיקות שערכה אצלה, אחד השחקנים נמצא כנשא של נגיף הקורונה. "השחקן לא סובל מתסמינים ונשלח מיד לבידוד בביתו", נכתב בהודעת המועדון. הקבוצה צפויה לחזור להתאמן ב-18 במאי.

* גם ליגת האלופות מתקרבת לחזרה? על פי RMC, אופ"א מתכוונת לחדש את משחקי ליגת האלופות ב-8 באוגוסט עם משחק הגומלין של שמינית הגמר בין יובנטוס לליון (0:1 לצרפתים במשחק הראשון). כמה ימים לאחר מכן כבר אמורים להיערך רבעי הגמר (11-12 באוגוסט והגומלין ב-14-15) ואז חצאי הגמר (18-19 והגומלין ב-21-22), כשהגמר מיועד כזכור ל-29 באוגוסט.

* הליגה הטורקית חוזרת - יושב ראש ההתאחדות הצהיר היום שתאריך הקאמבק של הסופר-ליג יהיה ה-12 ביוני ואמר: "אנחנו מכוונים להשלים את כל העונה, בתמיכת כל מוסדות המדינה". התכנית של ההתאחדות היא לרכז את כל המשחקים באנטליה - כל קבוצות הליגה הבכירה ואולי גם ליגת המשנה, יגיעו לעיר הנופש ושם יתקיימו כל המשחקים עד סיום העונה - ללא קהל כמובן. אנטליה מארחת מדי חורף עשרות קבוצות למחנות אימונים והמתקנים שלה עומדים בכל הדרישות. בנוסף הצהיר נשיא ההתאחדות שהוא בטוח שאיסטנבול תהיה ערוכה לארח את גמר ליגת האלופות באוגוסט.

* בסרביה הודיעו על חזרת הליגה, בה משחק ביברס נאתכו במדי פרטיזן בלגרד, ב-30 במאי. ההתאחדות הסרבית החליטה שלא יהיו יורדות השנה, כך שבשנה הבאה הליגה תכלול 18 קבוצות.

* לעומת זאת בבלגיה הממשלה החליטה היום שהליגה המקומית לא תחודש לפחות עד ה-31 ביולי.

* שחקני ברצלונה וריאל מדריד הגיעו היום למתחם האימונים על מנת לעבור בדיקות קורונה, לפני החזרה לאימונים. הליגה כידוע דורשת מכל השחקנים להיבדק לפני החזרה לאימונים. היום על שער "מארקה" נשיא לה ליגה חאבייר טבאס שלח מסר מרגיע לקבוצות: "הרבה יותר מסוכן לצאת לבית מרחקת מאשר לחזור להתאמן".

* "גרדיאן" מפרסם: קבוצה של רופאים של קבוצות פרמיירליג פנו במכתב להנהלת הליגה ובו הם מביעים דאגה מחזרה מוקדמת מדי לפעילות. במכתב מועלות תהיות בנוגע לתוכנית החזרה, וחששות האם ניתן לשמור על בריאות השחקנים. השאלות הועלו על ידי לפחות ארבעה רופאים.

* קבוצות הליגה הראשונה של יוון בכדורגל הורשו החל מאתמול לחזור לאימונים מוגבלים, לאחר שהמדינה החלה בתהליך היציאה מהסגר. השחקנים עברו בדיקות קורונה, ולא נדרשו להיכנס לבידוד, וכעת ממתינים לאישור לחזור לאימונים מלאים לקראת חידוש הליגה.

שאר ענפי הכדור, ובראשם הכדורסל, לא הורשו לשוב לאימונים ולא יחזרו לשחק העונה. עם זאת, שר הספורט הודיע כי הוא תומך באירוח טורניר הגמר של היורוליג באתונה.

שחקן ברצלונה אנטואן גריזמן מגיע על מנת לעבור בדיקת קורונה. רויטרס
עם המסיכה ברכב. גריזמן/רויטרס
שחקן ברצלונה ארתורו וידאל מגיע על מנת לעבור בדיקת קורונה. רויטרס
לא לוקחים סיכונים. וידאל/רויטרס
שחקן ברצלונה ליאונל מסי מגיע על מנת לעבור בדיקת קורונה. רויטרס
עוד צעד בדרך לחזרה. מסי/רויטרס

* אתלטיקו מדריד נערכת למבצע חזרה לפעילות ואחרי כל כך הרבה זמן ללא אימונים, במועדון מתכננים לערוך לכל השחקנים בדיקות רפואיות ופיזיות בדיוק כמו אחרי פגרת הקיץ. הקולצ'ונרוס לא רוצים לקחת סיכונים עם פציעות ונחושים לדעת בדיוק באיזה מצב נמצא כל שחקן, רגע לפני החזרה לאימונים שעשויה לקרות בסוף השבוע.

* קצת אירוניה בפולין: שחקני קורונה קיילצה מהליגה הבכירה עברו בדיקות מקיפות ועל פי התקשורת המקומית, ישנו חשש שאחד מהשחקנים הבכירים של הקבוצה נדבק. שמו של שחקן קורונה שאולי נדבק בקורונה, לא פורסם.

עוד בוואלה!

בדיקות קורונה ואימונים אישיים: גל מקל ומלאגה נערכים לחזרה לפעילות

לכתבה המלאה
רדאמל פלקאו חוגג שער במדי גלאטסראיי מול פנרבחצ'ה. רויטרס
בדרך לאנטליה. פלקאו/רויטרס

ענפים נוספים

* רפאל נדאל לא חושב שצריך לחזור לשחק טניס ב-2020. בריאיון בספרד, השור ממאיורקה אמר אתמול: "אני חותם עכשיו על עונת 2021 רגילה. אני יותר מודאג מאליפות אוסטרליה הפתוחה (הגרנד סלאם הראשון של 2021) מאשר מה יקרה בהמשך השנה הנוכחית. לדעתי 2020 אבודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully