וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ליגת האלופות תוכרע במהלך כשלושה שבועות, הגמר ב-29 באוגוסט"

על פי "סקיי איטליה", באופ"א יציגו תוכנית לפיה משחקי שמינית הגמר יחודשו ב-7 באוגוסט ויימשכו כל שלושה ימים. פתיחת העונה הבאה תידחה

רויטרס

בווידאו: זלאטן איברהימוביץ' מתאמן עם האמרבי

ליגת האלופות תוכרע במרתון משחקים אוגוסט - זו ההצעה שמתכוונים להציג ראשי אופ"א בדיון שנקבע לשבוע הקרוב. על פי התוכנית, משחקי הגומלין של שמינית הגמר, רבעי הגמר וחצאי הגמר יהיו כל שלושה ימים החל מ-7 באוגוסט, והגמר יתקיים ב-29 באוגוסט.

שחקנה של ליון לוקא טוסאר מול שחקן יובנטוס פאולו דיבאלה. רויטרס
יובנטוס וליון יחלו במרתון המשחקים? לוקא טוזאר מול פאולו דיבאלה במפגש הקודם/רויטרס

סדרת דיונים נקבעה לימים שלישי ורביעי השבוע כדי לראות כיצד ניתן להמשיך את העונה האירופית, כשברביעי גם תוצג התוכנית לכל חברי אופ"א בכינוס וידאו שנקבע עוד בשבוע שעבר. על פי "סקיי איטליה", הרעיון הוא לסיים קודם כל את הליגות, ואז לחזור להשלמת ליגת האלופות והליגה האירופית מ-7 באוגוסט ואילך.

המשחקים הראשונים צפויים להיות יובנטוס נגד ליון וברצלונה נגד נאפולי, בגומלין של שמינית הגמר. לאחר מכן ייערכו כל שלושה ימים משחקי רבע הגמר (בית וחוץ) וב-18-19 באוגוסט יהיה חצי הגמר הראשון, כשהגומלין ב-21-22. הגמר, כאמור, מיועד ל-29 באוגוסט באיסטנבול.

אם ההצעה הזו תתקבל (יש על הפרק גם הצעה לפיינל 8) אזי משחקי המוקדמות של ליגת האלופות לעונת 2020/21 יידחו או ייערכו במתכונת מצומצמת ביותר. שלב הבתים במקרה הזה לא ייפתח לפני 20 באוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully