וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה בספורט: בורוסיה מנשנגלדבאך הודיעה על שני נדבקים, אחד כנראה שחקן

עדיין לא ברור אם למקרים החדשים תהיה השפעה על החזרת הבונדסליגה לפעילות. בפרמיירליג דנים באפשרות שהמשחקים יקוצרו. אליפות אירופה בשחייה נדחתה למאי 2021, יש תאריך לטור דה פראנס

צילום וידאו: רויטרס

בווידאו: באיירן מינכן מתאמנת

כדורגל

* טיבו קורטואה, שוערה של ריאל מדריד, התראיין בבלגיה לגבי האפשרות שהעונה לא תחודש ואמר: "אני חושב שצריך לסיים את העונה הזו, אבל הבריאות קודמת לכל. כרגע אנחנו במרחק שתי נקודות מברצלונה, אז זה יהיה מצער מבחינתנו אם העונה תבוטל. אם יוחלט להכתיר את ברצלונה, זה יהיה לא הוגן לטעמי. עשינו איתם תיקו ובמשחק השני ניצחנו. המרחק הוא של שתי נקודות בלבד. זה לא כמו במקרה של ליברפול, ששם הפער גדול והכתרה היא הגיונית. בספרד אין הכרעה".

* גורדון טיילור, בכיר בהתאחדות האנגלית, חושף: ייתכן שהמשחקים ייערכו במתכונת מקוצרת ולא יימשכו על פני 90 דקות, אם העונה תחודש. על פי טיילור, הכדורגל צפוי לעבור מהפכה ביום שאחרי הקורונה. "חייבים לחשוב על טובת השחקנים אחרי הפגרה הממושכת שנכפתה עליהם, ולהעביר כמה חוקים שיעזרו להם להתמודד טוב יותר עם המצב. זה כולל יותר חילופים, וגם משחקים פחות ארוכים", אמר ל"דיילי מייל". "אם לא נעשה את זה, השחקנים עלולים להיות חשופים לגל פציעות בלתי נשלט".

* בגרמניה מדווחים: הממשלה תאשר את תוכנית הבונדסליגה לחזרה למגרשים ב-15 במאי - בעוד עשרה ימים מהיום - למרות חולי הקורונה שהתגלו בבדיקות שנערכו לכלל הקבוצות בשתי הליגות הבכירות. בסך הכל, ערכה ההתאחדות בגרמניה 1,724 בדיקות ב-36 קבוצות, ובמהלכן נמצאו 10 חולי קורונה, שבעה מהם שחקנים, על פי דיווחים. המשחקים ייערכו ללא קהל, מן הסתם, ויתנהלו תחת מגבלות של מספר האנשים שיורשו להיכנס לאצטדיונים.

* כחלק מאותן בדיקות המוניות בכדורגל הגרמני, בורוסיה מנשנגלדבאך הודיעה היום ששני אנשים נדבקו בנגיף, אחד מהם הוא שחקן ששמו לא פורסם והשני איש צוות מקצועי. הם מצטרפים לשלושה נדבקים בפ.צ. קלן.

* באנגליה חוששים: השחקנים הזרים עשויים להחרים את עונת הפרמיירליג, על רקע לחץ גובר מצד בני משפחותיהם. חלק מהשחקנים הזרים חזר למדינות המוצא בזמן הפגרה, והחשש הוא ששחקנים צרפתים, הולנדים ובלגים - מדינות בהן הוכרז שהכדורגל יחזור לפעילות רק בספטמבר - יסרבו לחזור לאנגליה.

"לשחקנים יש הצדקה משפטית לטעון שמעמידים את בריאותם בסכנה. יכול להיות שלא יהיה אפשר לחייב אותם להתייצב", אמר בכיר בליגה ל"סאן".

* שר הספורט האיטלקי וינצ'נזו ספאדפורה טען אמש שאימוני קבוצות הסרייה A יחודשו רק ב-18 במאי, אולם הסביר את עצמו לאחר מכן. "הממשלה מנסחת בימים אלה פרוטוקול לחזרה לאימונים קבוצתיים, עם הנחיות מפורטות. נתקדם צעד אחר צעד. יחד עם זאת, אני ממליץ לקבוצות להיערך לאפשרות שהעונה לא תוכל לחזור. הם צריכות לחשוב מה ניתן לעשות כדי שהכדורגל לא יתרסק".

* אחרי המתנה ממושכת, כריסטיאנו רונאלדו סוף סוף קיבל אישור לחזור לאיטליה. הוא נחת בטורינו במהלך הלילה עם מטוס פרטי, ויצטרף לאימוני יובנטוס מיד כשיחודשו.

קווין דה בראונה שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
השחקנים הבלגים, הצרפתים וההולנדים לא יחזרו לאנגליה? דה בראונה/רויטרס

כדורסל

* על פי "האתלטיק", ה-NBA תסתייע בטיפול ניסיוני בקורונה, שבמסגרתו יבוצעו לשחקנים בדיקות כדי לזהות נוגדנים של הנגיף בגוף. על פי הדיווח, הליגה תעשה זאת "כדי להבין לעומק את השלכות הנגיף על הליגה לטווח הארוך, וכדי לסייע במציאת חיסון בארצות הברית".

* גם הכדורסל הגרמני בדרך לחזרה למגרשים. הליגה הודיעה שטורניר סיום העונה בו ישתתפו 10 קבוצות ייערך במינכן, בתאריך שעדיין לא נקבע.

קומישינר ה-NBA אדם סילבר. AP
ה-NBA לוקחת חלק במאמץ למציאת חיסון. אדם סילבר/AP

ענפים נוספים

* איגוד השחייה האירופי הודיע כי אליפות אירופה שהייתה אמורה להיערך החודש בבודפשט ונדחתה תחילה לאוגוסט בגלל משבר הקורונה, תתקיים ב-10 עד 23 במאי 2021. מאיגוד השחייה הישראלי נמסר: "כעת נוכל להיערך בצורה מסודרת לעונה הבאה ובכוונת האיגוד לפרסם כבר בשבועות הקרובים לוח שנה טנטטיבי של התחרויות שייערכו בישראל. זאת כמובן בהינתן העובדה כי יתאפשר לנו לחזור להתחרות לפי הוראות משרד הבריאות. בתוך כך, האיגוד בוחן את האפשרויות לקיום תחרויות כלשהן עוד במהלך העונה הנוכחית, כאשר ברור כי אליפויות ישראל לבוגרים ולצעירים לא יתקיימו במתכונתן הרגילה, אם בכלל".

* נובאק דג'וקוביץ' עורר מיני-סערה בספרד, כשהעלה סרטון שלו מתאמן במגרש הטניס במרבלה, שם הוא שוהה בזמן הפגרה, למרות שהמתחם עדיין לא נפתח לפעילות. בעקבות הסרטון, התאחדות הטניס בספרד פרסמה הבהרה שלאף שחקן אין אישור להתאמן על מגרשים לעת עתה.

* ארגון ענף האופניים העולמי פרסם את לוח התחרויות המעודכן שלו ל-2020, כולל שלושת הגרנד טורים. על פי התוכנית, העונה תתחדש ב-1 באוגוסט והטור דה פראנס ייערך מ-29 באוגוסט עד 20 בספטמבר. הג'ירו האיטלקי יהיה באוקטובר (4 עד 25) והוואלטה הספרדי מ-20 באוקטובר עד 8 בנובמבר. למרות זאת, שרת הספורט הצרפתייה אמרה כי אין ודאות לגבי קיום טור דה פראנס כרגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully