וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשר חימנסיה: "מראדונה לא מחליט, המינוי שלו היה מהלך שיווקי"

בריאן אלמאן סיפר על השגרה לצד מספר 10 האגדי: "אדם צנוע וחיובי שמרבה להתבדח. הצוות המקצועי רחב והוא זה שמקבל החלטות"

טוויטר

קשר חימנסיה לה פלאטה, בריאן אלמאן, התראיין במולדתו אורוגווי ושפך אור על השגרה היומיומית עם דייגו מראדונה. ואחת המסקנות המעניינות שלו היא שמספר 10 האגדי אולי משמש כמאמן הקבוצה מבחינה רשמית, אבל בפועל התמונה שונה.

מראדונה אימן את חימנסיה ב-20 משחקים מאז מונה למאמן באמצע ספטמבר והוליך אותה למאזן של 7 ניצחונות, 5 תוצאות תיקו ו-8 הפסדים. הקבוצה מלה פלאטה ניצלה מירידה הודות להקפאת הליגה בארגנטינה בגלל התפרצות הקורונה.

אלמאן סיפר: "לא שיחקתי הרבה העונה, לא לקחו אותי בחשבון, למרות שהייתי טוב באימונים. דייגו לא קיבל את ההחלטות, לי זה נראה שהוא הגיע כמהלך שיווקי ובסך הכל השתדל לא לפגוע בקבוצה. יש צוות מקצועי מאוד גדול והוא זה שקבע".

דייגו מראדונה מאמן חימנסיה לה פלאטה עם שחקניו. AP
מישהו מופתע מהדברים? מראדונה/AP

הקשר המשיך: "דייגו עובד בעיקר עם שחקני ההתקפה. למרות שהוא כבר לא ממש יכול לרוץ ולבעוט, הוא עומד שם במרכז, צועק ומכוון. יש לו ברך אחת ממש דפקה, אבל הוא מסביר לנו מילולית איך לבעוט. הוא מאוד אוהב שערים מחוץ לרחבה, תמיד צועק ומתלהב כשנכבשים כאלה באימון".

למרות הדברים הללו, היום-יום לצד הכדורגלן האגדי הוא דבר שאלמאן לא ישכח: "גאווה גדולה שדייגו מראדונה הוא המאמן שלך. ביום שהוא הגיע לא האמנו, כולנו איבדנו את המילים. הוא תמיד שמח ומתבדח. הוא מאוד חיובי, תמיד עם אנרגיות טובות. הוא זוכר כל פרט מהעבר הגדול שלו".

הקשר האורוגוואי הוסיף: "בטלוויזיה תמיד מראים את הצדדים הרעים של מראדונה, אבל כשאתה פוגש אותו כל יום, אתה מבין כמה הוא צנוע. אם תגיד לו 'דייגו, משקפי השמש שלך ממש יפים', הוא יוריד וייתן לך אותם. כשהיינו בבית מלון לקראת משחק, הוא חיכה עד חצות כדי לתת מתנות לשני שחקנים שחגגו יום הולדת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully