וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאס פארטיי הבהיר למקורביו: רוצה לעבור לארסנל בקיץ

הקשר הגנאי לא מתכנן לחדש את חוזהו באתלטיקו מדריד וסימן יעד מועדף. אחת הבעיות: תקציב הרכש של התותחנים יהיה נמוך

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

אם זה תלוי בו, תומאס פארטיי כבר בחר היכן הוא ישחק החל מהעונה הבאה, כך טוענים ב"טלגרף". לפי אתר האינטרנט של העיתון הבריטי, הקשר הגנאי של אתלטיקו מדריד הבהיר לחבריו שהוא רוצה לעבור לארסנל.

פארטיי הפך בשבועות האחרונים לאחד המלפפונים החמים בטרום-שוק ההעברות. לגנאי בן ה-26 יש סעיף שחרור בגובה של 45 מיליון ליש"ט, מה שהופך אותו לנגיש. בספרד כבר דיווחו שאתלטיקו מדריד תציע לו חוזה שישדרג אותו כלכלי ובמקביל יכפיל את סעיף השחרור שלו, אבל נראה שפניו של הקשר החוצה.

בימים האחרונים צצו דיווחים על כך שגם מנצ'סטר יונייטד ופריז סן ז'רמן מעוניינות בשחקן, אבל ב"טלגרף" כאמור טוענים שפארטיי עצמו רוצה לארסנל, שם כנראה כבר העבירו לו מסרים כמה מעריכים אותו.

שחקן אתלטיקו מדריד תומאס פארטיי. GettyImages
לקאזט יעשה את הדרך ההפוכה? פארטיי/GettyImages

אחת הבעיות, על פי התקשורת האנגלית, היא שבגלל המשבר שנוצר בעקבות התפרצות הקורונה, הנהלת ארסנל מקציבה כ-50 מיליון ליש"ט בלבד להעברות - ולא בטוח שהמאמן מיקל ארטטה ירצה להוציא את כל הסכום על שחקן אחד.

לכך יש כמה פתרונות: הראשון הוא טרייד במסגרתו אלכסנדר לקאזט יעשה את הדרך ההפוכה ויצטרף לאתלטיקו מדריד. אפשרות נוספת היא מכירה של שחקנים, דבר שבארסנל בכל מקרה רוצים לעשות. גרניט ג'אקה שכבר ביקש לעזוב בינואר, עשוי לקבל רשות לכך עכשיו וגם לוקאס טוריירה יימכר אם תהיה קבוצה שתסכים לשלם 30-40 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully