וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היוזמה המרגשת של כריסטיאנו רונאלדו להצלת הליגות הנמוכות בפורטוגל

ביוזמת כוכב יובנטוס, שחקני נבחרת פורטוגל יעבירו את מענקי ההעפלה ליורו לכדורגלנים שנותרו ללא הכנסה בזמן הקורונה: "הוא מודל לחיקוי"

רויטרס

בווידאו: זלאטן איברהימוביץ' מתאמן עם האמרבי

התנהלותו מנקרת העיניים של כריסטיאנו רונאלדו בימי הקורונה כבר עוררה לא מעט ביקורות, אולם השבוע התוודעו בפורטוגל פעם נוספת לצד האחר באישיותו: על פי חברו לנבחרת ז'ואאו מריו, כוכב יובנטוס מוביל יוזמה ברוכה ומרגשת, במסגרתה יעבירו שחקני הנבחרת חלק מהמענקים על ההעפלה ליורו לכדורגלנים חצי-מקצוענים בליגות הנמוכות, שנותרו ללא הכנסה.

"כריסטיאנו הרים את הכפפה והעלה את ההצעה הזו כבר לפני כמה שבועות. הוא לא מדבר על זה, אבל זה האיש", סיפר מריו. "הוא רוצה שנעזור לכל השחקנים שמתקשים, אלה שלא נהנים מחוזה מקצועני. הוא תמיד מנסה לתת דוגמא לאחרים, והגיע הזמן שנכיר במאמצים שהוא עושה לטובתם של אזרחי פורטוגל. נהדר לראות את ההתנהלות שלו".

כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל. רויטרס
נותן בחזרה לענף שממנו צמח. רונאלדו/רויטרס

ז'ואאו מריו הוא האיש שמוציא את התוכנית לפועל, אבל הוא טוען ש"אני לא רואה בזה מעשה אצילי, אלא אקט מוסרי הגיוני לחלוטין. ברוב המקרים, מדובר באנשים שבמצב הנוכחי אפילו לא מסוגלים להאכיל את הילדים שלהם. המצב נורא, והגיע הזמן שלנו לשנס מותניים".

קשר לוקומוטיב מוסקבה מקווה שהתרומה תמנע מכמה קבוצות בליגות הנמוכות לפשוט רגל ולהתפרק. "מחובתנו לדאוג לעתידו של הכדורגל הפורטוגלי. נולדנו לתוכו, צמחנו ממנו. טבעי לחלוטין שנרצה לסייע לו לשרוד את המצב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully