וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס חושדת: רונאלדו הדליף שדיבאלה חולה כדי לדחות את חזרתו לאיטליה

באיטליה טוענים: כריסטיאנו חושש לשוב לאיטליה ולכן הדליף לתוכנית טלוויזיה בספרד על מצבו של דיבאלה, שלא מצליח להחלים מקורונה

פרומו לראיון עם רונאלדו

באיטליה טוענים: כריסטיאנו רונאלדו לא רוצה לחזור לאיטליה. 50 ימים עברו מאז המשחק האחרון של יובנטוס ב-8 במרץ מול אינטר, שאחריו כל העולם השתנה. רונאלדו כזכור היה הראשון שעזב את איטליה, עוד לפני שהתגלו מימדי המגיפה, ורק אחרי שעזב התפרסם באופן רשמי כי חברו לקבוצה דניאלה רוגאני חלה בקורונה. מאז הכדורגל האיטלקי כמובן הושבת לחלוטין, המגיפה באיטליה הכתה קשות במדינה, וכריסטיאנו נמצא בביתו במדיירה שבפורטוגל, ומסרב לחזור.

כריסטיאנו רונאלדו באחוזה המשפחתית במדיירה, פורטוגל. מתוך "דיילי מייל", צילום מסך
טוב לו בבית. כריסטיאנו/צילום מסך, מתוך "דיילי מייל"

כעת ביובנטוס חושדים כי מקורבים של כריסטאנו רונאלדו היו אלה שהדליפו לתוכנית הטלוויזיה הספרדית "El Chiringuito" שפאולו דיבאלה עדיין חולה בקורונה, ולא מצליח להבריא. המטרה, לכאורה, הייתה לייצר תחושה שהבעיות רחוקות מלהיפתר, ושאין סיבה להלחיץ את החזרה לכדורגל, ובכך לדחות את שובו למדינה. דיבאלה, על פי הדיווחים, מראה סימני התאוששות, אבל גם הבדיקה הרביעית שעבר לא חזרה שלילית.

ב"קוריירו דלו ספורט" האיטלקי נכתב כי ש"בקבוצה יש כאלה שחושבים שהמסרים האלה הגיעו מהפמליה של רונאלדו, שטוב לו איפה שהוא נמצא עכשיו, ואין לו שום כוונה או רצון לחזור". אומנם לא ברור מה יעלה בקרוב בגורל הכדורגל האיטלקי, אבל אחרי הצהרה של ראש הממשלה בשבוע שעבר, בסרייה A מקווים לחזור לאימונים ב-4 במאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully