וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לרונאלדו חוקים משלו: יומן הבידוד השנוי במחלוקת של כוכב יובנטוס

מסיבות רבות משתתפים, טיולים עם הילדים, פיג'מות מנקרות עיניים ואימונים במגרש שהופקע רק עבורו. ההתנהלות של כריסטיאנו רונאלדו בזמן הקורונה הצליחה להרגיז לא מעט אנשים, מפורטוגל ועד איטליה

רויטרס

בווידאו: זלאטן איברהימוביץ' מתאמן עם האמרבי

כמה סטאר קוואליטי יש לכריסטיאנו רונאלדו? נראה שמספיק בשביל להישאר בכותרות גם בשעה שהכדורגל העולמי מושבת תקופה ארוכה ונדחק לשוליים. אמש (ראשון) כוכב יובנטוס דאג לשמר את הסטטוס שלו עם עוד פרשייה מעוררת מחלוקת.

הפעם CR7 נתפס על חם כשתועד במהלך מסיבת יום הולדת של קרובת משפחתו, בה שהו לפחות 18 אנשים ועל פי הצילומים לא ממש שמרו על מרחק זה מזה.

זו לא היתה הפעם הראשונה שרונאלדו מפר את הבידוד ומעורר סערה. מאז המשחק האחרון של יובנטוס, אי שם בתחילת חודש מרץ מול אינטר, הוא עושה זאת כמעט על בסיס שבועי. קיבצנו עבורכם את כל המיני-שערוריות שהיה מעורב בהן בימי הקורונה.

כריסטיאנו רונאלדו באחוזה המשפחתית במדיירה, פורטוגל. מתוך "דיילי מייל", צילום מסך
באת להשתזף או לטפל באמא? רונאלדו על שפת הבריכה באחוזה הפרטית/צילום מסך, מתוך "דיילי מייל"

26 במרץ - "כל היום הוא רק מצטלם בבריכה"

מיד עם התפשטות הקורונה באיטליה המריא רונאלדו בחזרה לאי הולדתו מדיירה, בין היתר כדי לשהות לצד אמו שלקתה בשבץ. אבל זמן קצר אחרי החזרה הביתה התגלתה תמונה קצת אחרת: CR7 בילה חלק גדול מהזמן באחוזה היוקרתית שלו באי, כולל תמונות פוטוגניות מהבריכה שעוררו את חמתו של נשיא יובנטוס לשעבר ג'ובאני ג'ילי.

"הוא טען שנסע לפורטוגל כדי לטפל באמו החולה, אבל בינתיים נראה שכל מה שהוא עושה זה להצטלם על שפת הבריכה", אמר. "הוא נס מאיטליה כל עוד נפשו בו, קיבל אישור מיוחד מהקבוצה, ואחרי כל זה אין לו בושה להעלות תמונות כאלה? הוא נותן דוגמא רעה לחבריו לקבוצה".

30 במרץ - אירופה בסגר, אבל רונאלדו מטייל עם הילדים

באיטליה, ספרד צרפת ועוד לא מעט מדינות אחרות באירופה כבר אסרו על אנשים לצאת מבתיהם, גם בפורטוגל המליצו לא לטייל ברחובות, אבל רונאלדו עשה דין לעצמו. בתמונות שנחשפו בפורטוגל הוא נראה בעיצומו של טיול פסטורלי עם בת הזוג ג'ורג'ינה והילדים לאורך הטיילת במדיירה, בזמן שהעיר נראית ריקה מאדם.

כריסטיאנו רונאלדו מטייל ברחוב. מתוך "הסאן", צילום מסך
כריסטיאנו רונאלדו מטייל ברחוב/צילום מסך, מתוך "הסאן"

4 באפריל - "תעיפו את החיה הזו ממדיירה"

רונאלדו שוב תועד במסע רגלי מהנה באי, אבל הפעם התגובה היתה חריפה יותר. הפוליטיקאי המקומי רפאל מאסדו העלה פוסט פייסבוק זועם וכתב: "כל מה שביקשנו מהחיה הזו שהגיעה מאיטליה הוא להישאר בבית. תוציאו אותו ממדיירה". מאוחר יותר טען שחשבונו נפרץ ופרסם מכתב התנצלות, אבל מעטים קנו את התירוץ.

9 באפריל - גם האחות מצפצפת על החוקים

מסתבר שכל המשפחה מתייחסת להוראות הבריאותיות כאל המלצה בלבד: אחות של רונאלדו קטייה אביירו המריאה לברזיל לטיול רומנטי עם בן הזוג, למרות המלצות מפורשות שלא לעשות זאת. "החיים נמשכים", כתבה באינסטגרם. תלוי של מי.

10 באפריל - "פריבילג" עם מגרש אימונים פרטי

אחרי יותר מחודש באי במהלכו שמר על כושר מושלם, כולל סרטוני המחשה באינסטגרם, התברר איך הוא עושה זאת: רונאלדו שכר לעצמו מגרש אימונים פרטי ששימש רק אותו בזמן הבידוד - פריבילגיה לעשירים בלבד, כנראה. זה הסתיים בהאשמות וביקורות ברשתות החברתיות ובהבהרה של מנהל משרד הבריאות המקומי: "לכריסטיאנו יש זכות להתאמן כל עוד הוא מכבד את החוקים וההוראות. הוא לא שונה מאף אזרח אחר". באיטליה לא כולם קיבלו את ההסבר הזה, וקצין העיתונות של לאציו שלח עקיצה: "טוב שספורטאים ישמרו על כושר, אבל לשחקנים שלנו אין את הפריבילגיה הזו".

17 באפריל - משוויץ בפיג'מות בשווי 3,000 יורו

רונאלדו הפנה לא מעט משאבים לסיוע במאבק העולמי בקורונה והעביר גם סכומים נכבדים מחשבונו הפרטי, אבל במקביל הצליח כהרגלו גם לנקר עיניים. זה החל כשרכש רכב בוגאטי במהדורה מיוחדת בסכום של כ-9 מיליון יורו, והגיע לשיא כשהצטלם בבוקר שגרתי כשהוא לובש פיג'מה ששוויה 3,000 יורו. "לאנשים בטורינו אין מה לאכול, והוא מסתובב עם בגדי בית שעולים כמו המשכורת שלהם", ביקרו אותו משתמשים איטלקים ברשתות החברתיות.

סט הפיג'מה היקר של כריסטיאנו רונאלדו. מתוך האינסטגרם של ג'ורג'ינה רודריגס, צילום מסך
"לאנשים אין מה לאכול, והוא לובש פיג'מה שעולה כמו המשכורת שלהם"/צילום מסך, מתוך האינסטגרם של ג'ורג'ינה רודריגס

19 באפריל - עוד מסיבה, עוד הפרה של הוראות הבידוד

הפעם רונאלדו לא רק יצא לטייל באוויר הפתוח, אלא התייצב למסיבת יום הולדת של קרובת משפחה במדיירה, שלא ממש עמדה בהוראות. בתמונות נראה רונאלדו עם מספר רב של אנשים בחדר קטן וצפוף. "היום חגגנו את יום ההולדת ה-21 של האחיינית שלי בחיק משפחה וחברים. התאחדנו כולנו והענקנו לה אהבה", כתבה אחות של רונאלדו. "גם בזמן הבידוד, עדיין אפשר ליהנות ממסיבה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully