וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אלכס פרגוסון לא אהב את ריאל מדריד וניסה למכור את כריסטיאנו רונאלדו לברצלונה"

נשיא הבלאנקוס לשעבר רמון קלדרון נזכר בעסקה המכוננת: "ברצלונה שמחה מאוד, אבל כריסטיאנו היה עקשן ואמר שיש לו הסכם איתנו"

רויטרס

בווידאו: זלאטן איברהימוביץ' מתאמן עם האמרבי

בקיץ 2009 שילמה ריאל מדריד 94 מיליון יורו למנצ'סטר יונייטד על כריסטיאנו רונאלדו, אבל מתברר שאחד העסקאות המכוננות בתולדות המועדון כמעט לא יצאה לפועל. בראיון שהעניק לתקשורת הספרדית, סיפר נשיא המועדון דאז רמון קלדרון על השתלשלות האירועים: "היו מגעים קשים עם יונייטד, כי כמובן שהם לא רצו למכור אותו, אבל כריסטיאנו היה נחרץ לגבי העסקה שסגרנו. הוא רצה להגיע למדריד, וברגע שהצעתי לו, הוא לקח את זה".

אבל היתה עוד משוכה בדרך. מתברר שאלכס פרגוסון לא רצה למכור לבלאנקוס את הכוכב הפורטוגלי: "פרגוסון לא לא אהב את ריאל מדריד, היא היתה יריבה והוא ראה בה קבוצה שזוכה בכל התארים שהוא רצה לזכות. למרות שיונייטד זכתה בהרבה תארים, מדריד זכתה ביותר. אז הוא הציע את כריסטיאנו לברצלונה".

אלא שרונאלדו העדיף את ריאל: "ברצלונה שמחה מאוד מההזדמנות, אבל כריסטיאנו היה מאוד ברור לגבי רצונותיו. הוא אמר שחתם על הסכם איתי ולא ישנה אותו. עד החתימה, הכנסנו סעיף לפיו אם אחד הצדדים לא עומד בהסכם, הוא צריך לפצות את השני ב-30 מיליון יורו".

כריסטיאנו רונאלדו במדי מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
כמעט הגיע לברצלונה? רונאלדו/GettyImages

מי שדווקא הגיע לברצלונה ולא לריאל מדריד היה ניימאר. על הפספוס איתו סיפר קלדרון: "הוא בא להתרשמות בגיל צעיר מאוד, אבל מי שראה אותו, אני לא יודע מי, חשב שזה עדיין לא הזמן הנכון. זה קורה הרבה פעמים, כי המון שחקנים צעירים מאוד מגיעים ולא כולם יכולים להישאר בריאל מדריד. קשה מאוד לשחק בקבוצה הזאת, לאוהדים יש דרישות גדולות, כי הם ראו את השחקנים הטובים ביותר משחקים כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully