וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוסר צדק בספרד? ולנסיה וחטאפה זועמות על החלטת ההתאחדות

ההחלטה על הקבוצות שישחקו באירופה בעונה הבאה, אם הנוכחית תבוטל, גררה ביקורות רבות. דיווח: אתלטיקו דווקא כן תהיה באלופות

צילום וידאו: רויטרס

בווידאו: באיירן מינכן חזרה להתאמן תחת המגבלות החדשות

בלגן גדול בכדורגל הספרדי בעקבות כוונת ההתאחדות לשלוח לליגת האלופות בעונה הבאה את ברצלונה, ריאל מדריד, סביליה וריאל סוסיאדד - ארבע הראשונות - אם העונה לא תחודש ותסתיים. המאבק על מקומות 3-4 בספרד פתוח מתמיד, כשהפער בין סביליה שבמקום השלישי לוולנסיה שבמקום השביעי עומד על חמש נקודות בלבד.

אותה ולנסיה התלוננה היום (שישי) באופן רשמי לאופ"א על ההחלטה, שכן לא רק שתהיה בליגת האלופות אם העונה לא תחודש - אלא גם תפספס את הליגה האירופית. על פי דיווחים בספרד, אם תפספס העפלה לליגה האירופית תפספס ולנסיה גם 50 מיליון יורוץ

אבל הכעס של ולנסיה הוא כאין וכאפס לעומת זה של חטאפה, לה אותו מספר נקודות כמו ריאל סוסיאדד הרביעית (46) ואותו הפרש שערים (+12). סוסיאדד בכל זאת מדורגת גבוה יותר משום שהבקיעה יותר שערים, אולם אם העונה היתה מסתיימת היום, מה שאמור היה לקבוע היה משחקי הראש-בראש בין השתיים. לכאורה, מי שהיתה מחזיקה במאזן טוב יותר בשני המפגשים היתה מקדימה את האחרת, אולם רק אחד כזה התקיים, ובו ניצחה חטאפה 1:2.

"כשהליגה מסתיימת, הקריטריון הראשון הוא המפגשים הישירים", אמר המאמן חוסה בורדלאס, "ורק אחר כך הפרש שערים וכמות שערי הזכות". הנשיא אנחל טורס היה ביקורתי הרבה יותר כלפי החלטת ההתאחדות ואמר כי "אין לה שום סמכות לעשות כך. מה שאנחנו רוצים זה לשחק, להרוויח את מה שמגיע לנו על כר הדשא".

פראן טורס שחקן ולנסיה. GettyImages
הכעס מובן. פראן טורס/GettyImages

ומה לגבי אתלטיקו מדריד? על פי דיווחים בספרד, הקולצ'ונרוס - הקבוצה היחידה בספרד שכבר העפילה לרבע גמר ליגת האלופות העונה - דווקא תקבל הזמנה מיוחדת מאופ"א להשתתף במפעל גם בעונה הבאה, בהתבסס על תוצאותיה בליגת האלופות בשנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully