וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: פאטוס בצ'יראי וניקו אולסק בין השחקנים שלא ימשיכו במועדון

17.4.2020 / 16:18

בקבוצה לא מתכוונים להאריך את חוזיהם של השניים, שמסתיימים בקיץ. גם כחלון, זבידאת ופיניש צפויים לעזוב, עמוס עשוי לקצץ ולהישאר

בסרטון: ספורטאים ישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד/מערכת וואלה! NEWS

בווידאו: הספורטאים הישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד

שישה שחקנים של מכבי נתניה יסיימו בסוף העונה חוזים רב-שנתיים בקבוצה ורובם לא ימשיכו לעונה נוספת: פאטוס בצ'יראי, ניקו אולסק, ויקי כחלון, סתיו פיניש, מוחמד זבידאת ודני עמוס. מביניהם, רק לשוער יוצע חוזה חדש, כאשר החמישה האחרים צפויים לסיים את דרכם במועדון.

למכבי נתניה יש אופציות על בצ'יראי ואולסק, אבל לא מדובר בסכומים ריאליים לתקופה הזאת בצל משבר הקורונה, מה גם שבמועדון יודעים שאולסק החליט לעזוב, אולי אפילו את ישראל, כדי לנסות את דרכו במדינה אחרת עם עדיפות לארצות הברית. אשר לחלוץ, לקבוצה אין שום יכולת להציע לו סכומים שמתקרבים לאלה שהרוויח בשנתיים האחרונות, ועל כן כלל לא ינסו זאת. לעומתם, עמוס הביע את רצונו בשיחות כאלה ואחרות להישאר והוא אף נכון לקיצוץ בשכרו, מה שעשוי להוביל להישארותו.

ניקו אולסק שחקן מכבי נתניה עם פאטוס בצ'יראי. ברני ארדוב
זו היתה עונתם האחרונה בנתניה. אולסק ובצ'יראי/ברני ארדוב

בעניין אחר, מכירתו של עלי מוחמד לבית"ר ירושלים היתה כבר לפני תשעה חודשים, אבל סכום הקניה נפרס לכמה תשלומים. בתחילת החודש הבא אמור להיפרע הצ'ק האחרון עבור השחקן, בגובה של מיליון שקל, שיסייע בתזרים המזומנים כדי להשלים את המשכורות לעונה הנוכחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully