וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות בעולם: חזרתו של ניימאר לברצלונה "אפשרית", יובנטוס בעקבות גבריאל ז'סוס

סגן הנשיא לשעבר טוען שמשבר הקורונה יסייע בהשבת הברזילאי. אברטון ולאציו שוקלות טרייד, יונייטד פספסה צ'אנס לצרף את סאנצ'ו בקיץ

צילום וידאו: רויטרס

בווידאו: באיירן מינכן חזרה להתאמן תחת המגבלות החדשות

משבר הקורונה גרם לחוסר ודאות גדול בעולם בכלל, ובעולם הספורט בפרט. קבוצות הכדורגל ברחבי אירופה אמנם מקצצות במשכורות ומנסות להתרגל למציאות החדשה, חלון ההעברות עדיין סגור, ובכל זאת השמועות לגבי מעברים אפשריים של כוכבים לא פוסקות. עד שהליגות השונות יחזרו, אנחנו נשתדל ללקט עבורכם את החדשות החמות ביותר משוק השחקנים שאף פעם לא באמת שובת. מתחילים.

אנדראה בלוטי שחקן טורינו. GettyImages
מנצ'סטר יונייטד תשלם 100 מיליון יורו? אנדראה בלוטי/GettyImages

* לפי "טוטוספורט", יובנטוס עדיין לא ירדה מהאפשרות לנסות ולרכוש ממנצ'סטר סיטי את גבריאל ז'סוס.

* אמילי רוסאוד אמנם פוטר מתפקידו כסגן נשיא ברצלונה, אבל הוא עדיין מכיר את המועדון יותר טוב מרבים אחרים. על חזרתו האפשרית של ניימאר אמר היום: "זה אפשרי, כי תהיה ירידת ערך של שחקנים בשוק והרבה קבוצות יפסידו כסף. ברצלונה רוצה שיחזור, השאלה האם זה יהיה אפשרי מבחינה כלכלית.

* אברטון ניהלה שיחות עם לאציו לגבי טרייד אפשרי: מואיז קן ישוב לסריה A, צ'ירו אימובילה יעשה את הדרך ההפוכה.

* הפספוס הגדול של מנצ'סטר יונייטד: לפי ESPN, בורוסיה דורטמונד רצתה את מייסון גרינווד בתמורה לעסקה על ג'יידון סאנצ'ו בקיץ שעבר, השדים האדומים סירבו.

* לפי "אס", ריאל מדריד מובילה במירוץ אחר כוכבה של בורוסיה דורטמונד, ארלינג הולאנד.

* אחד המועמדים להחליף את דייגו קוסטה באתלטיקו מדריד: מאורו איקרדי, כך על פי דיווחים באיטליה.

* ב"דיילי אקספרס" מדווחים: ליברפול במגעים לצירוף קשר אינטר ונבחרת קרואטיה, מרצלו ברוזוביץ'. לפי הדיווח, אלופת אירופה יצרה קשר עם סוכנו של הקשר והוא צפוי לעלות כ-50-55 מיליון ליש"ט.

* ועוד חדשות מגזרת ליברפול ואינטר: טימו ורנר שנמצא על הכוונת של יורגן קלופ, מבוקש כעת גם על ידי הנראזורי. הקבוצה האיטלקית רואה בו מחליף ראוי ללאוטרו מרטינס, אם זה יעזוב לברצלונה.

* "סוקרלינק" מדווח כי מינו ראיולה, סוכנו של פול פוגבה, לא מעוניין להעביר את הקשר לריאל מדריד, למרות הרצון העז של זינדין זידאן להחתימו עוד מהקיץ שעבר. ראיולה נותן עדיפות לפריס סן ז'רמן וליובנטוס, בה פוגבה עשה את השנים היפות שלו לפני שחזר למנצ'סטר יונייטד.

מרסלו ברוזוביץ' שחקנה של אינטר. GettyImages
ממילאנו למרסיסייד? ברוזוביץ'/GettyImages

* על פי "גאזטה דלו ספורט", רק "הצעה מגונה" תגרום לנאפולי לשקול את מכירת פביאן רואיס בקיץ. קשר נבחרת ספרד בן ה-24 נחשב לשחקן המריבה הבא בין ברצלונה לריאל מדריד ועלותו מוערכת בכ-90 מיליון יורו כשגם ליברפול מעוניינת בו, אבל הקבוצה האיטלקית ששילמה עליו 30 מיליון יורו לבטיס לפני שנתיים, לא תמהר למכור.

* אם תושלם עסקת הרכישה של ניוקאסל, רפא בניטס הוא המועמד המוביל לאימון הקבוצה ממנה נפרד לפני קצת פחות משנה.

* ארסנל מכינה הצעה בסך 17 מיליון יורו לריימס עבור הבלם אקסל דיסאסי בן ה-22, שהציג יכולת מצוינת העונה. ארסנל כבר רכשה את וויליאם סאליבה מסנט אטיין ב-30 מיליון יורו והשאירה אותו בצרפת לעונת השאלה, וכעת עשויה להציע לדיסאסי הצרפתי-קונגולזי חוזה לחמש שנים כדי להביאו ללונדון.

* עוד בלם מהליגה הצרפתית שמעורר עניין הוא גבריאל, הברזילאי בן ה-22 שמשחק בליל מאז 2017 והעונה תפס מקום של קבע בהרכב. נאפולי נמצאת בעקבותיו כבר זמן רב, אבל כעת נראה שגם האקס קרלו אנצ'לוטי ואברטון במאבק על הבלם שמחירו עומד על כ-20 מיליון יורו.

* אברטון ונאפולי נמצאות גם במרוץ להחתמת אנדראה בלוטי, חלוצה בן ה-26 של טורינו שנמצא גם על הכוונת של מנצ'סטר יונייטד אחרי שכבש העונה 15 שערים ב-31 משחקים בכל המסגרות. סעיף השחרור שלו עומד על 100 מיליון יורו ותקף רק עבור קבוצות מחוץ לאיטליה.

* אטאלנטה לוקחת בחשבון את האפשרות שטימותי קסטאן הבלגי יימכר בקיץ, וכמו שהביאה אותו מגנק ב-2017, כעת היא מסמנת את יואקים מייל, המגן הדני בן ה-23 של אלופת בלגיה כמחליף פוטנציאלי שאמור לעלות כ-7 מיליון יורו.

* סוכנו של אלסיו רומאניולי הבהיר שהבלם מעוניין להמשיך במילאן וישמח לחדש את חוזהו, אבל השמועות לגבי מעבר שלו נמשכות ובאיטליה שוב טוענים כי צ'לסי היא המועמדת הבכירה לרכוש אותו. בשבועות האחרונים דובר גם על התעניינות מצד לאציו ואפילו ברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully