וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סוף סוף נקיים, סוף סוף יחד": הפוסט המרגש של דניאלה רוגאני לאחר שהחלים מקורונה

בלם יובנטוס, החולה הראשון בסרייה A שנדבק יחד עם אשתו ההרה, התאחד איתה אחרי 35 ימים בבידוד: "כמה קסום להתחבק שוב, שלושתנו"

צילום וידאו: רויטרס

בווידאו: באיירן מינכן חזרה להתאמן תחת המגבלות החדשות

דניאלה רוגאני, בלמה של יובנטוס, היה חולה הקורונה הראשון בסרייה A ולמעשה זה שבעקבות הידבקותו נעצרו משחקי הליגה האיטלקית. אתמול (רביעי) הודיעה יובנטוס כי רוגאני ובלס מטוידי הצרפתי עברו בדיקה נוספת ונמצאו שליליים, כך שהם התגברו על המחלה.

היום כבר פרסם רוגאני פוסט באינסטגרם, לאחר שהתאחד עם אשתו ההרה שנדבקה אף היא ולא הייתה איתו יותר מחודש. "נספר לכם על 35 הימים האלה שהיינו בנפרד", כתב הבלם בן ה-25. "נספר לכם שזו הייתה ההחלטה הנכונה, וגם כמה זה היה קשה. אבל בעיקר נספר לכם כמה קסום זה היה להתחבק שוב, שלושתנו. סוף סוף שליליים, סוף סוף יחד".

בהודעה של יובנטוס נכתב אתמול: "רוגאני ומטוידי עברו בדיקות נוספות, על פי הפרוטוקול, והן חזרו עם תוצאות שליליות. לפיכך, שני השחקנים החלימו ולא מחויבים יותר לבידוד ביתי".

מטוידי בן ה-32, שבזמן הבידוד התברר כי האריך את חוזהו בשנה נוספת וימשיך עם אלופת איטליה עד לקיץ 2021, אמר: "הייתי נשא אסימפטומטי של הנגיף, מודע ליתרון שיש לי ככדורגלן מקצוען הנהנה מהשגחה רפואית עקבית ומצוינת. אלמלא כך, כנראה לא הייתי יודע אפילו שנדבקתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully