וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניק בלקמן: "האימונים המשותפים עוזרים לשמור על כושר מקסימלי"

החלוץ סיפר לתקשורת בברבדוס: "אנחנו 'נפגשים' כל יום בזום. מקווה שנחזור במהירות לחיים הרגילים שכולנו מכירים"

אימון מכבי תל אביב באפליקציית זם/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

חלוץ מכבי תל אביב, ניק בלקמן, התראיין לאחד מאתרי החדשות בברבדוס וסיפר בקצרה על חייו בצל משבר הקורונה. בלקמן אמנם נולד, גדל וחי כמעט כל חייו באנגליה, אבל לאור העובדה שאביו היה יליד ברבדוס, הוא החל לייצג את נבחרת הכדורגל שלה לפני כמה חודשים. החלוץ אגב, עושה זאת בהצלחה רבה וכבש שלושה שערים בשני משחקים בליגת האומות של קונקקף (ההתאחדות לכדורגל של מרכז אמריקה והקריביים).

שחקן מכבי תל אביב ניק בלקמן. דני מרון
"חובה לשמוע להנחיות". בלקמן/דני מרון

בלקמן סיפר על השגרה היומית שלו: "מכבי תל אביב סיפקה לכל השחקנים אופני ספינינג ואנחנו עורכים אימונים משותפים דרך האפליקציה ZOOM. אנחנו עושים את זה מדי יום וזה שומר עלינו בכושר המקסימלי בהתאם לנסיבות. אתה גם חייב לשמור על התזונה שלך בתקופה הזו".

החלוץ הוסיף: "אני חושב שחובה לשמור על הנחיות הממשלה, משמירה על ניקיון הידיים ועד שמירת מרחק. צריך להישאר בבית ואם כולם יפעלו על פי ההוראות, אני מקווה שנחזור במהירות לחיים הרגילים שאנחנו מכירים".

אגב, לפני כמה ימים בלקמן "כיכב" ברשימת פלופים של דרבי קאונטי ונכתב עליו: "הוא הגיע בינואר 2016 תמורת 3 מיליון ליש"ט, אבל לא הייתה כלפיו מספיק סבלנות. אחרי כמה משחקים בהם לא כבש, הוא נשלח לספסל ואחר כך מיעט לשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully