וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשה איקרדי? "אסקיאל לאבצי מנהל רומן עם בת הזוג של חברו הטוב"

האקסית של שחקן נבחרת ארגנטינה לשעבר האשימה: "הוא שוב בוגד בחבר, הקארמה תעניש". עוקבים נחושים הצליחו לחשוף את הזוגיות הסודית ולאבצי התגונן: "שימשיכו לדבר, לא עשיתי איקרדי"

צילום: רויטרס

בווידאו: נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו משחק הוקי

אסקיאל לאבצי, שחקן נבחרת ארגנטינה לשעבר, היה בעיצומה של חופשת באי היוקרתי סן בארטס שבים הקריבי כאשר נגיף הקורונה החל להתפשט ולגדול למימדים של מגיפה עולמית. במהלך הימים באי שמר אקס נאפולי ופריס סן ז'רמן על ההנחיות לגבי הבידוד החברתי, אבל כאשר פרסם באינסטגרם תמונה שלו לבד על החופש, קיבל עקיצה מאחד מעוקביו שתהה: "איקרדיאנדו?".

הפועל הזו, שטומן בחובו את שמו של מאורו איקרדי, מכוון למי שיוצא עם בת הזוג של החבר שלו, כפי שעשה חלוץ פריס סן ז'רמן שניהל רומן עם וונדה נארה, אשתו אז של מקסי לופס ששיחק לצדו בסמפדוריה. כעת גם לאבצי בן ה-34 נמצא בעיצומה של פרשה עסיסית דומה, והוא השיב לטענות ש"עשה איקרדי" כשכתב: "לא, חבר, אבל שכולם ימשיכו לדבר. אני תמיד נשאר חבר של החברים שלי".

שחקן פריס סן ז'רמן, אסקייל לאבצי, חוגג. רויטרס
בעין הסערה, בין שתי דוגמניות. אסקיאל לאבצי/רויטרס

אז מדוע הואשם לאבצי במעשה איקרדי? זה קרה בעיקר כי יום קודם לכן טענה האקסית שלו, הדוגמנית ז'אנינה סקריפנטה, כי פוצ'ו מנהל רומן עם ברזילאית בשם נטליה בורז'ס שהייתה בת הזוג של חברו הטוב לורנצו טונטי. "נמאס לי לדבר עליו, נפרדנו כבר לפני שנתיים", אמרה ז'אנינה, ובכל זאת דיברה וניסתה לעשות סדר בטלנובלה החדשה. "הנה, אני אגיד את זה: אני יודעת מי החברה החדשה. היא הייתה עם אחד החברים הכי טובים של פוצ'ו, שמנהל מסעדה מפורסמת במילאנו ומעורב גם בכדורגל. איך אני מכירה אותה? כי ארבעתנו היינו יוצאים יחד לחופשות!".

סקריפנטה לא עצרה: "זו לא הפעם הראשונה שהוא עושה את זה. הוא היה בקשר גם עם בת הזוג של המפיק נאצ'ו ויאלה שהיה מבלה איתו. הוא שוב משקר לחבר שלו בפנים. הוא נתפס לפני כמה שנים בברזיל ושוב לאחרונה. בכל מקרה, שיעשה מה שהוא רוצה. הקארמה תעניש אותו".

הדוגמנית הברזילאית נטליה בורז'ס. GettyImages
בת הזוג החדשה? נטליה בורז'ס/GettyImages

עוקבים נחושים השוו בין הפרסומים ברשתות החברתיות של לאבצי ושל אותה נטליה, שחקנית ודוגמנית ברזילאית, וגילו כי השניים העלו תמונות מאותם מקומות באי הקריבי ואפילו של אותו בקבוק יין בו זמנית. בנוסף, כובע איתו הופיעה נטליה בסרטון שלה, היה על ראשו של לאבצי בצילום שלו. הפרק הבא כבר מתבשל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully