וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה בספורט: הקיצוצים הגיעו גם ל-NBA, אוסקר גרסיה כועס על מפרי הבידוד

השחקנים יקצצו 25 אחוז מהמשכורות החל מה-15 במאי, ב-MLS צפויים לקצץ 50 אחוז. מאמן סלטה ויגו ביקר את צמד שחקניו שעזבו את ספרד

צילום וידאו: רויטרס

בווידאו: באיירן מינכן מתאמנת תחת המגבלות החדשות

כדורגל

* ב-MLS פתחו במשא ומתן עם ארגון השחקנים על קיצוצים נרחבים - כל אחד בהתאם למשכורתו. על פי ESPN, רוב השחקנים יתבקשו לקצץ כ-50 אחוז ממשכורתם.

* מאמן סלטה ויגו אוסקר גרסיה ביקר את צמד שחקנים פיונה סיסטו ופידור סמולוב, שהפרו בידוד ועזבו את ספרד. "ברור לגמרי שהם לא התנהגו כמו שצריך", אמר, "לא רק שהם הפרו את הנחיות הקבוצה, אלא את הנחיות הממשלה. אתה חייב להוות דוגמא כשאתה שחקן מקצוען, והם שגו".

* כל קבוצות הפרמיירליג מסכימות שיש לסיים את העונה. בפגישה וירטואלית שנערכה היום הוחלט שלא לעסוק בדדליין שאמור היה להיקבע - 30 ביוני - ולהמשיך לחפש פתרונות כדי ניתן יהיה להשלים את 2019/20.

* מצב דומה קיים גם בספרד. ב"מונדו דפורטיבו" טוענים כי הקבוצות נחושות לשוב למגרשים, וכרגע, התכנית היא לחזור להתאמן ב-10 במאי ולבצע בדיקות יומיות בשחקנים, מתוך תקווה שניתן יהיה לחדש את שתי הליגות הבכירות ביוני, ולסיים את העונה ביולי.

* ב"ספורט" הקטלאני טוענים שכבר נקבע תאריך לפתיחת ליגת האלופות בעונה הבאה - ה-20 באוקטובר. העונה הנוכחית, לשם השוואה, נפתחה ב-16 בספטמבר.

* ראשי הבונדסליגה האוסטרית טענו כי ניתן יהיה לחדש את הליגה באמצע מאי, ללא אוהדים. קבוצות הספורט באוסטריה רשאיות החל מהשבוע הבא לקיים אימונים במספרים מצומצמים של עד שישה שחקנים, ונשיא הליגה אמר: "זו האפשרות כרגע, אנחנו מנתחים את ההשלכות ואני מאמין בכל לבי שנוכל לחזור לשחק באמצע מאי". כרגע לאסק לינץ מובילה את הטבלה עם יתרון שלוש נקודות על פני רד בול זלצבורג, אלופת שש השנים האחרונות. מלך השערים הוא שון וייסמן, חלוץ נבחרת ישראל שכבש 22 שערים במדי וולפסברגר.

* קרבות הקיצוץ בכדורגל העולמי: אסקולי מליגת המשנה באיטליה, פיטרה את המאמן רוברטו סטלונה אחרי שהוא סירב לקצץ בשכרו. סטלונה שלבש את מדי נאפולי, גנואה, טורינו ואחרות בימיו כשחקן, מונה למאמן אסקולי בתחילת פברואר ולא החזיק מעמד זמן רב.

שון וייסמן שחקן וולפסברגר. GettyImages
אופטימיות בליגה שלו. שון וייסמן/GettyImages

כדורסל

* על פי אדריאן ווז'נראוסקי, ה-NBA וארגון השחקנים הגיעו לסיכום על קיצוץ 25 במשכורות השחקנים החל מה-15 במאי. אם משחקי עונה סדירה יבוטלו באופן רשמי, הקיצוצים עלולים להיות גבוהים יותר. משכורת מאי, כך דווח, תשולם במלואה לשחקנים השונים, על אף שהליגה מושבתת כבר מספר שבועות.

* באיירן מינכן הודיעה ששחקני קבוצת הכדורסל הסכימו לקצץ 30 אחוז ממשכורותיהם.

לברון ג'יימס לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
אף אחד לא חסין. לברון/רויטרס

ענפים נוספים

* נדבק נוסף ב-NFL. אחרי בריאן אלן מלוס אנג'לס ראמס שכבר נמצא בשלבי החלמה, דנבר ברונקוס הודיעה שוון מילר אובחן כחולה קורונה.

* לאחר הדחייה הראשונה מסוף מאי, פדרציית הכדוריד האירופית החליטה לקיים את הפיינל פור של ליגת האלופות לגברים ב-27-28 בדצמבר, באמצע עונת המשחקים הבאה. ב-24 באפריל יוחלט כיצד ייקבעו העולות, וכפי הנראה משחקי שמינית ורבע הגמר יבוטלו וכך תעפלנה ישירות מנצחות שלב הבתים.

* משבר הקורונה פגע קשות גם בפורמולה 1, שם בוטלה כבר חצי מעונת המרוצים של 2020 וקבוצות מסוימות נמצאות על סף קריסה כלכלית. ניקו רוזברג, אלוף העולם מ-2016, ביקש מהיצרנים הבכירים לגלות סולידריות ולהסכים להפחתת התקציבים: "הספורט שלנו לא יוכל להתקיים אם שלוש או ארבע מהקבוצות הקטנות ייפרשו. היצרנים הגדולים צריכים לסייע כרגע, חלקם כבר רואה את התמונה הגדולה ומבין את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully