וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א תתכנס בשבוע הבא: מיני-טורניר יכריע את ליגת האלופות?

בדיון ב-23 באפריל תועלה האפשרות לסיים את המפעלים האירופים באמצעות טורניר פיינל 8. מנכ"ל הכוכב האדום: "אופ"א תאשר את ההכתרה שלנו"

צילום וידאו: רויטרס

בווידאו: באיירן מינכן חזרה להתאמן תחת המגבלות החדשות

בזמן שליגות כמו גרמניה ואיטליה כבר מתכננות חזרה לאימונים מלאים בתחילת מאי, בתקווה לחזור לפעילות ולהשלים את הליגות שנעצרו בעקבות משבר הקורונה, אופ"א הודיעה היום (חמישי) על כינוס וידאו שייערך בעוד שבוע, ב-23 באפריל. בישיבה הזו, אליה הוזמנו נציגי 55 המדינות החברות, ידונו באפשרויות לחידוש הליגות והמפעלים האירופים.

בין היתר תועלה שם הצעה לשינוי פורמט בליגת האלופות והליגה האירופית, לפיו רבעי הגמר יהיו בשיטה של פיינל 8 וייערכו בעיר אחת (ליגת האלופות באיסטנבול, הליגה האירופית בגדנסק). אם ההצעה תתקבל, המשחקים יהיו בסוף יולי או תחילת אוגוסט, רק לאחר השלמת הליגות.

שחקני הכוכב האדום בלגרד חוגגים עם מילוש ווליץ'. רויטרס
רוצים לקבל את ברכת אופ"א על האליפות. הכוכב האדום בלגרד/רויטרס

בארגון מבינים שהסיכויים לחידוש כל הליגות פוחתים ועשויים להתפשר בנוגע למדינות קטנות יותר, כשהמטרה העיקרית ככל הנראה היא להשלים את חמש הליגות הבכירות. זבזדאן טרזיץ', מנכ"ל הכוכב האדום בלגרד, טען כי אופ"א לא תמנע את הכתרת קבוצתו, שמובילה את הטבלה ב-11 נקודות, אם הליגה הסרבית תופסק כעת: "לליגות כמו שלנו יש שלושה תרחישים אפשריים. הראשון הוא לקוות שאפשר יהיה להמשיך לשחק, השני הוא לבטל את העונה והשלישי הוא לנהוג כמו בלגיה ולסיים את העונה על פי מצב הטבלה הנוכחי. אנחנו בדיונים ואני יודע שאופ"א תקבל כעת את האופציה הזו".

עוד הבהירה אופ"א כי האוהדים שזכו בהגרלת הכרטיסים ליורו 2020, יוכלו לממשם בשנה הבאה בטורניר הדחוי. מי שלא יוכל להגיע, יקבל החזר כספי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully