וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לצד מסי או לזרועותיו של רונאלדו? הספקולציות לאחר רמיזות העזיבה של דה בראונה

אחרי שהקשר טען כי ישקול את עתידו אם מנצ'סטר סיטי אכן תורחק מאירופה, בקטלוניה כבר לוטשים עיניים ובאיטליה נזכרו במחמאות שחילק לרונאלדו בשבוע שעבר. ומי עוד במועמדות לקלוט אותו?

רויטרס

קווין דה בראונה בחר להעביר את תקופת הסגר בביתו במנצ'סטר, אבל ההצהרה שהעניק אתמול (שבת) בבלגיה בנוגע לעתידו, מטילה ספק גדול בנוגע להמשך דרכו בסיטי ופותחת דלת עבור מועדוני העל של אירופה.

כזכור, הקשר הבלגי רמז לעזיבה בעקבות עונש ההרחקה לשנתיים ממפעלי אופ"א שהוטל על מנצ'סטר סיטי, ואמר: "ברגע שתהיה החלטה סופית אחרי הערעור, אבחן את האופציות שלי. שנתיים בלי אירופה זה הרבה זמן. אם היה מדובר רק בעונה אחת, עוד מילא. ההחלטה שלי בכל מקרה לא תלויה בהמשך דרכו של פפ גווארדיולה".

קווין דה בראונה שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
הדליק את השוק. קווין דה בראונה/רויטרס

בתקשורת הקטלאנית כבר קפצו על המציאה ודנו באפשרות שברצלונה תהיה זו שתרכוש את דה בראונה בן ה-28, שנמצא במנצ'סטר סיטי מאז 2015, היה שותף לשתי אליפויות ומחזיק בחוזה עד 2023. כמו כן, בעיתון "ספורט" הבהירו כי רק שש קבוצות יכולות להתחרות על שירותיו של הפלימייקר, כששתיים מהן (ליברפול ומנצ'סטר יונייטד) נחשבות ליריבות ישירות של סיטי ולפיכך אין סיכוי שיימכר אליהן.

זה משאיר במאבק את ברצלונה, ריאל מדריד, יובנטוס ובאיירן מינכן - ארבע קבוצות שיכולות, לפחות על הנייר, לעמוד בדמי ההעברה וגם בעלויות השכר במצב הנוכחי.

אגב, בשבוע שעבר הביע דה בראונה רצון לשתף פעולה עם כריסטיאנו רונאלדו. "עבור שחקן יצירתי כמוני, תמיד טוב לדעת שיש מישהו מהיר כמו רונאלדו שיכול לעשות תנועה לעומק", אמר דה בראונה ל"סקיי ספורטס", והוסיף: "אני יכול להרים כדור שיהיה שלושה מטרים מעליו, ולדעת שכריסטיאנו בכל זאת יגיע אליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully