וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה כיכב על השער של SI: "כוכב ישראלי ראשון ב-NBA"

שחקן מכבי תל אביב זכה לשבחים בכתבה נרחבת במגזין האמריקאי: "הוא מזכיר את דונצ'יץ' בהרבה תחומים וייבחר בין חמשת הראשונים בדראפט"

צילום מסך

דני אבדיה המשיך לקצור שבחים בארצות הברית, הפעם בדמות כתבת שער במגזין היוקרתי Sports Illustrated, בו הוצג כ-"תקווה הלאומית" של ישראל, וסומן ככוכב ה-NBA הראשון של המדינה. "הוא מזכיר את לוקה דונצ'יץ' בהרבה תחומים למרות שהוא מגיע עם רזומה שונה לחלוטין, והוא צפוי להיבחר גבוה בדראפט, כנראה באחד מחמשת המקומות הראשונים".

באתר המוערך TheAthletic הציבו את אבדיה כמועמד להיבחר במקום השביעי בדראפט 2020. מדובר בביג בורד, מעין דירוג שמתעדכן מדי כמה זמן וכמובן נשתנה בין אתר לאתר. בביג בורד האחרון של SI למשל, אבדיה היה במקום השישי.

מי שעורך את הביג בורד ב- TheAthletic הוא העיתונאי סם וסני, שהסביר שלמרות שכמה מהשחקנים הטובים באירופה (סקוטי ווילבקין, ננדו דה קולו, ניק קלאתיס ואחרים) כבר לא בשוק מבחינת ה-NBA, יש כמה שמות מפתיעים שידיעו מהיבשת השינה מלבד אלו הידועים. וכך הוא כתב:

"הרבה אנשים הגיעו לישראל לצפות בדני אבדיה שננחשב למועמד לבחירה בטופ 10 ובזמן שהם היו שם, הם שמו את העין על אלייז'ה בריאנט - שחקן קו אחורי ששיחק במכללת BYU וקולע ב-42 אחוז מחוץ לקשת ביורוליג".

אלייז'ה בריאנט שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
יחזור לארה"ב מהדלת האחורית? בריאנט/דני מרון

בריאנט הודיע על מועמדותו לדראפט 2018, אחרי שסיים את שנתו השנייה במכללת BYU והשלישית בסך הכל בקולג'ים. הוא לא נבחר, שיחק עם פילדלפיה 76' בליגת הקיץ, אבל לא קיבל חוזה וחתם בהפועל אילת. בקיץ האחרון שיחק במדי מילווקי בליגת הקיץ, אבל שוב לא קיבל חוזה והצטרף למכבי תל אביב.

בשבועות האחרונים דווח כמה פעמים על העניין של קבוצות מה-NBA בבריאנט וככל הנראה מדובר שמגמה. וסני שנמצא בקשר עם בכירים בהרבה קבוצות בליגה וכתב שלהערכתו כמה שחקנים מפתיעים יעשו את הצעד מאירופה ל-NBA, אחרי שהם כיכבו בזמן שהסקאוטים הגיעו לצפות בשחקנים אחרים. שמות נוספים בהם הוא נקב הם קאדין קרינגטון מלודוויגסבורג הגרמנית, שאבון שילדס מבאסקוניה, אנתוני גיל מחימקי וארון הריסון מגלאטסראיי.

אגב, וסני הציב את ים מדר במקום ה-77, כך שלמעשה אין לו סיכוי להיבחר. כרגע נראה שבכל מקרה הגארד של הפועל תל אביב ימשוך את המועמדות שלו בהמשך וייגש לדראפט 2021.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully