וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפרמיירליג החליטו: רק שחקנים שיאובחנו כחולים ייכנסו לבידוד

בליגה האנגלית יפעלו כמו בגרמניה ומתעקשים לא לשלוח סגלים שלמים לבידוד. אנדרס פריירה: "מנצ'סטר יונייטד חוזרת להתאמן ב-18 במאי"

רויטרס

בפרמיירליג מתכננים להכניס לבידוד שחקנים באופן פרטני ולא כקבוצות שלמות. הכוונה היא שרק שחקנים שבדיקות הקורונה שהם יעברו יעלו תשובות חיוביות, ייכנסו לבידוד. בפרמיירליג עדיין לא הכריזו על חזרה לאימונים, אבל צועדים בכיוון הזה.

אנדרס פריירה ממנצ'סטר יונייטד, אף סיפר לתקשורת בארצו שהשדים האדומים יחזרו לאימונים ב-18 במאי במתכונת של קבוצות שחקנים מצומצמות, ומאוחר יותר לאימונים רגילים.

כריס ווילדר מאמן שפילד יונייטד. GettyImages
לא מתכוון להכריח שחקנים לחזור. ויילדר/GettyImages

אחד מסלעי המחלוקת בין משרד הבריאות בבריטניה להנהלת הפרמיירליג לקראת חזרה לשגרה, הוגעת לבידוד. כעת נראה שהמתכונת שבה תנקוט הליגה, דומה לזו בגרמניה ואנשי משרד הבריאות השתכנעו. כל השחקנים ואנשי הצוותים מכל הקבוצות, יעברו בדיקות ומי שיימצא חיובי, יישלח באופן מידי לבידוד. הכוונה היא לא לשלוח סגלים שלמים לבידוד, דבר שכמובן יקשה מאוד על החזרת הפעילות.

בימים האחרונים שחקנים הביעו חשש לחזור לשחק והיום מאמן שפילד יונייטד, כריס ויילדר, אמר: "אם שחקן יבוא אליי ויגיד לי שזה לא בשבילו והוא חושש לחזור, אכבד אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully