וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה בספורט: שישה חולים חדשים בפיורנטינה, שלושה בסמפדוריה

עדכונים שוטפים: בוויולה דיווחו על שלושה שחקנים שנדבקו, כמו בסמפדוריה. שלל אנשי צוות נדבקו בפלמנגו, כמו גם שלושה שחקנים. בגרמניה קבעו את תאריכים מחזור הקאמבק המצופה, בספרד מתכננים חמישה חילופים לכל קבוצה

צילום וידאו: רויטרס

בווידאו: באיירן מינכן מתאמנת

כדורגל

* בעוד כל הליגות הגדולות באירופה מתכוננות לקראת חזרה, הודיעה הערב פיורנטינה על שישה חולים חדשים בקורונה - שלושה מהם שחקנים, ושלושה מתוכם אנשי צוות. החולים הועברו לבידוד, בעוד יתר השחקנים אמורים להתחיל מחר באימונים. שלושת השחקנים, ששמם טרם פורסם, אינם הראשונים שנדבקים במועדון: פטריק קוטרונה, חרמן פצלה ודושאן ולאחוביץ' כבר חלו בחודש שעבר והחלימו, וכמוהם מספר מעובדי המועדון.

* לא רק בפיורנטינה יש חולים חדשים: גם סמפדוריה הודיעה על שלושה מקרים חדשים של קורונה. הבדיקות של שלושה שחקנים חזרו חיוביות, שחקן נוסף שנמצא שלילי נמצא כעת חיובי.

* בבדיקות שביצעה פלמנגו גילתה כי לא פחות מ-38 מאנשי המועדון נדבקו, כולל שלושה שחקנים מהקבוצה הבוגרת. מאמן הקבוצה ז'ורז'ה ז'סוס אובחן כחולה כבר במרץ, אבל החלים במהרה.

* בעקבות המצב החדש, וחשש הקבוצות מעומס יתר על השחקנים, הציעה לה ליגה לאפשר חמישה חילופים בכל משחק, אם וכאשר עונת 2019/20 אכן תחודש.

* אתם מתרגשים? בגרמניה פרסמו את לוח המשחקים המלא של מחזור החזרה של הבונדסליגה, שייפתח בשבת הבאה. המשחקים המרכזיים של המחזור ה-26: הדרבי הלוהט של שאלקה ודורטמונד יתקיים בשבת, באיירן מינכן תחזור לפעילות מול הרטה ברלין ביום ראשון.

בהמשך פורסמו גם מועדי יתר המחזורים עד תום העונה, כשהמחזור האחרון ישוחק ב-27 ביוני. המשחק הגדול בין בורוסיה דורטמונד לבאיירן מינכן ייערך במחזור אמצע השבוע של ה-26 או ה-27 במאי.

* שלוש הקבוצות שבתחתית הפרמיירליג ממשיכות להתנגד לחידוש הליגה באצטדיונים ניטרליים. כל עוד אין הסכמה מלאה, החזרה לא יכולה להתבצע, וכעת קבוצות הצמרת של הליגה האנגלית מאיימות על נוריץ', אסטון וילה ובורנמות' - אם תפגעו בפרויקט החזרת הכדורגל, נוריד אתכם ליגה.

יושב ראש אסטון וילה כריסטיאן פרסלאו טוען: "הפרמיירליג אפילו לא קרובה למצוא פתרון לחידוש הליגה", כשהליגה עדיין לא מצאה פתרונות להגן על השחקנים. "אני צריך לדאוג לאינטרסים של הקבוצה שלי, אבל יש גם חובה ל-20 הקבוצות למצוא נוסחה, שאנחנו יודעים שלא תהיה מושלמת, כדי להשלים את העונה".

* היוזמה צוברת תאוצה: אלפי אוהדים של בורוסיה מנשנגלאדבך הזמינו תמונות שלהם על מנת למלא את היציעים הריקים של הקבוצה בדמויות של אוהדים. הרווח כפול: גם השחקנים יזכרו שיש עבור מי להילחם, וגם הכסף מהרווחים מגויס לצדקה מקומית. המחיר: 19 יורו.

* בעקבות ההודעות הרבות על חידוש הליגות, נשיא ליון ז'אן מישל אולאס טען כי בצרפת "קפצו מהר מדי" עם ההחלטה לסיים את עונת 2019/20: "הדברים נעשו ברורים יותר וציינתי עוד לפני כן שבמדינות רבות חזרו להתאמן. נותר רק לתהות. יכולנו לאמץ את הצעדים של המדינות הללו ולהשלים את העונה. אנחנו בנתיב הלא נכון, אבל אולי עוד לא מאוחר".

* אף על פי שהליגה הצרפתית נסגרה, כל שחקני מארסיי עברו בדיקות קורונה ולא נמצא חולה בקבוצה.

* באיטליה נערכים ליום הגורלי שבו ייקבע אם הליגה תחזור. שחקני לצ'ה נבדקו כולם ויצאו נקיים, והקפטן מרקו מאנקוזו אמר: "יש בקבוצה מי שמפחד ולא רוצה לשחק, ומצד שני יש את אלה שכל כך רוצים לחזור. בסופו של יום, אנחנו צריכים לקחת פה סיכון מחושב. אני מקווה שהממשלה והאנשי השירות הרפואי יסכימו על חידוש העונה. אנחנו צריכים להתחיל לחיות עם הקורונה".

עוד בוואלה!

אושרה רשמית חזרת הבונדסליגה ב-15 במאי

לכתבה המלאה
נשיא ליון ז'אן מישל אולאס. AP
עדיין מנסה להציל את העונה, ואת הכרטיס של ליון לאירופה. ז'אן מישל אולאס/AP

ענפים נוספים

* במרוצי המכוניות של נסקאר, ענף הספורט הראשון שחוזר לפעילות בארה"ב (ב-17 במאי, ללא קהל), פרסמו את פרוטוקול הקנסות של מי שיפר את חוקי הקורונה (בלי מסיכות, בלי שמירה על ריחוק חברתי) כשהסכומים עשויים להגיע עד 50 אלף דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully