וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות בעולם: ליברפול עדיין מוליכה במירוץ להחתמת ורנר, מועמד מפתיע לסיטי

חרף העניין של אינטר, נראה שהכל בידיים של אלופת אירופה. אסנסיו ברשימה של גוורדיולה למקרה שסאנה יימכר לבאיירן מינכן

רויטרס

בווידאו: זלאטן איברהימוביץ' מתאמן עם האמרבי

* על פי דיווחים באיטליה, ליברפול תהיה מוכנה להציע לנאפולי את דיאן לוברן כחלק מעסקת קאלידו קוליבאלי, עליו דורשת הקבוצה האיטלקית 100 מיליון יורו.

* מלבד קוליבאלי, מטרת הרכש השנייה של אלופת אירופה היא כמובן טימו ורנר. באנגליה וגרמניה מדווחים: "ליברפול עדיין מובילה במירוץ לצירוף ורנר", אבל אינטר עדיין לא אמרה את המילה האחרונה וגם היא חושקת בחלוץ ר.ב. לייפציג. צ'לסי ובאיירן מינכן נחשבות למועמדות פחות רציניות לרכוש אותו ונראה שאם בליברפול יקבלו החלטה להגיש הצעה, הוא יגיע לאנפילד.

* ב"מנצ'סטר איבנינג ניוז" מציבים מועמד מפתיע לתפוס את מקומו של לירוי סאנה במנצ'סטר סיטי, אם הגרמני יימכר לבאיירן מינכן: מרקו אסנסיו. שחקן הכנף של ריאל מדריד עדיין מתאושש מפציעה ארוכה ולא נראה שהו בתכניות של זינדין זידאן.

* עד כמה ניימאר רוצה לעבור לברצלונה? עד כדי כך שסירב ל-100 מיליון יורו כדי להישאר בפריס סן ז'רמן, כך על פי "מונדו דפורטיבו". על פי אותו דיווח, לברזילאי הוצע חוזה חדש עם מענק חתימה עצום, כמו גם משכורת גבוהה יותר, אולם החלוץ נחוש לשוב לקאמפ נואו.

* לפי "אס", ריאל מדריד כבר החלה בצעדים ראשונים כדי לרכוש את ילד הפלא הצרפתי אדוארדו קמאבינגה. קשר ראן בן ה-17 אמנם האריך חוזה לפני מספר חודשים, אבל גם הוא שוקל בחיוב מעבר לסנטיאגו ברנבאו כבר בקיץ הקרוב, ולא בקיץ הבא כפי שדווח בעבר. לפני התפרצות הקורונה שוויו של קמאבינגה הוערך בכ-50 מיליון יורו, אולם "כעת אף אחד לא יכול לדעת".

* באנגליה טוענים שההצעה הראשונית של ריאל מדריד למנצ'סטר יונייטד על פול פוגבה תעמוד על 80 מיליון יורו, בעוד השדים האדומים דורשים 100 מיליון יורו על הכוכב הצרפתי.

טימו ורנר שחקן ר.ב. לייפציג. GettyImages
הכדור בידיים של ליברפול. ורנר/GettyImages

* ברצלונה ממשיכה לחפש חיזוק לקישור, נאפולי הבהירה כי מחירו של פביאן רואיס יעמוד על 60 מיליון יורו.

* יובנטוס וברצלונה מנהלות מגעים על מספר שחקנים בשבועות האחרונים. אחד השמות שעלו הוא זה של מתיאה דה שיליו, עדיין לא ברור האם בעסקת טרייד או כהעברה עצמאית.

* אל בורסת המועמדים לחזק את אלופת ספרד הצטרף שם נוסף - חואן ברנאט, שחוזהו בפריס סן ז'רמן יסתיים בקיץ 2021, ובינתיים הוא מסרב להאריכו. גם יובנטוס מביעה עניין במגן השמאלי.

* אחרי הדיווחים על אפשרות לטרייד עם יובנטוס על פול פוגבה, כעת טוענים באיטליה כי מנצ'סטר יונייטד עקבה כמה פעמים אחרי אדריאן ראביו ונציגיה הגיעו לחזות בו מקרוב בעיקר בליגת האלופות. בדרך לחילופים של קשרים צרפתים?

* האם ז'ואאו קאנסלו יחזור לקדנציה שנייה באינטר? המגן הפורטוגלי, שלא זכה ליותר מדי דקות משחק במנצ'סטר סיטי, לבש את מדי הנראזורי כמושאל מוולנסיה ב-2017/18 וכעת מבוקש על ידי אנטוניו קונטה.

* באנגליה טוענים: מאוריסיו פוצ'טינו ידרוש את צירוף פיליפה קוטיניו אם ימונה למאמן ניוקאסל החדשה, במקרה שמהלך הרכישה הסעודי יאושר. הארגנטינאי עבד עם הקשר הברזילאי בצעירותו באספניול ורוצה לבנות את הקבוצה החדשה סביבו. ברצלונה תדרוש לפחות 100 מיליון יורו.

* האם ניס הולכת להפתיע בקיץ עם מהלך לצירופו של מריו גצה? על פי "בילד", הקבוצה הצרפתית שהחתימה בשנים האחרונות שמות כמו חאתם בן ארפה, מריו באלוטלי ו-ווסלי סניידר, נמצאת במגעים עם הקשר ההתקפי בן ה-27 של דורטמונד, כובש שער הניצחון בגמר המונדיאל ב-2014.

* קרב מתפתח על שירותיו של מוחמד סימקאן, בלמה בן ה-20 של שטרסבורג שערך את הופעת הבכורה שלו מול מכבי חיפה במוקדמות הליגה האירופית בתחילת העונה. "יש קבוצות מצרפת, איטליה, גרמניה, אנגליה וספרד שמעוניינות בו", התגאה סוכנו. בין הקבוצות שהוזכרו בעניינו נמצאות טוטנהאם של ז'וזה מוריניו וגם מילאן ור.ב. לייפציג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully