וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה בספורט: מסרים סותרים באיטליה, באנגליה נערכים לקיום כל עונת 2020/21 ללא קהל

הממשלה אישרה לחזור לאימונים, שר הספורט הבהיר: לא לפני ה-18 במאי. בפרמיירליג שוב פסימיים, כריסטיאנו רונאלדו היה תקוע בפורטוגל

צילום מסך

בווידאו: האתגר הוויראלי של רוג'ר פדרר

כדורגל

* הממשלה האיטלקית אישרה את פתיחת מגרשי הספורט לאימונים - כולל כדורגל, טניס ואתלטיקה - החל ממחר. על פי התקשורת בארץ המגף, ראש הממשלה עדיין עשוי להחליט על ביטול עונת 2019/20 בסריה A בישיבה שתתקיים ביום רביעי הקרוב. עם זאת, שר הספורט וינצ'נזו ספדאפורה הבהיר: "ראינו דיווחים שונים, אבל שום דבר לא השתנה לגבי מה שהחלטתי לגבי הכדורגל - האימונים לא יתחדשו לפני ה-18 במאי, ועל חידוש העונה טרם דובר. אני מתנצל, אבל כרגע אני מעדיף להתעסק בכך שכל מתחמי הספורט (חדרי הספורט, בריכות וכן הלאה) ייפתח כמה שיותר מהר".

* לפי "סקיי", בפרמיירליג מתכוננים לאפשרות של קיום כל עונת 2020/21 ללא קהל ביציעים. "הקבוצות מצפות לחזור לשגרה כשיימצא חיסון, ורוב המומחים מאמינים שלא יהיה חיסון עד השנה הבאה", נכתב.

* על פי דיווחים, כריסטיאנו רונאלדו לא הצליח לחזור לאיטליה. כוכב יובנטוס שוהה במדיירה לצד משפחתו, בעוד מטוסו הפרטי תקוע במדריד בשל הגבלות הטיסה שהופעלו בספרד. שלוש פעמים נדחתה הטיסה, עד שהגיעה סוף סוף לאי ולקחה את CR7 בחזרה לאיטליה.

* הכוונה של הפרמיירליג היא לחדש את הליגה, ולקיים את כל המשחקים במספר אצטדיונים נייטראליים. אלא שלא כל הקבוצות תומכות בכך - בפרט קבוצות התחתית. ברייטון, המדורגת במקום ה-15 עם 29 נקודות, היתה אמורה לערוך חמישה מתשעת המשחקים הנותרים במגרשה הביתי, והיא אחת המתנגדות הנחרצות לרעיון: "זה שם אותנו בעמדת נחיתות, אפילו אם לא יהיו 27 אלף איש שיעודדו אותנו". גם ווסטהאם, שנאבקת על חייה, הביעה התנגדות.

* שר הפנים הגרמני הורסט סיהופר טען: "התכנית של ההתאחדות נראית הגיונית, ואני תומך בחזרה למשחקים במאי. אני בעד לנסות ולשחק שוב". סיהופר אף הציע שבמקרה של בדיקה חיובית, קבוצה שלמה תיכנס לבידוד - סעיף שלא נכלל בהצעת ההתאחדות.

פטר בוס מאמן באייר לברקוזן. GettyImages
גם הוא בין הנבדקים. מאמן לברקוזן פטר בוס/GettyImages

* ב"סאן" חושפים: תוכנית המגירה של הפרמיירליג למקרה שלא תוכל לחדש את העונה על אדמת אנגליה, היא לקיים את כל 92 המשחקים הנותרים בפרת' שבאוסטרליה. הסוכן האנגלי גארי וויליאמס מוביל את המהלך, כבר קיבל הזמנה רשמית מראש העירייה ונמצא במגעים עם ממשלת אוסטרליה ומשרד הספורט האוסטרלי כבר לקבל אישור לכך.

אוסטרליה נחשבת לאחת המדינות שהוכו הכי פחות בקורונה, ומתחילת המשבר נרשמו בה 93 מקרי מוות בלבד. פרת' נחשבת לבטוחה ביותר מקרב ערי אוסטרליה, ויש לה שלל מתקני ספורט חדישים. כאמור, מדובר ביוזמה שעשויה לצאת לפועל רק אם התוכנית המקורית של הליגה האנגלית - לחדש את הליגה במספר מוגבל של אצטדיונים כולל בידוד מוחלט של השחקנים - תיגנז.

* דיאן לוברן, בלמה של ליברפול, סיפר בריאיון בקרואטיה על קשיי הבידוד שלו: "אנחנו סגורים כבר 46 ימים בבתים, זה לא קל. הפן הפסיכולוגי הוא הקשה ביותר. אני מתאמן כמה שאפשר, משחק בגינה עם הבן שלי, אבל בלי הקבוצה זה שונה לגמרי. אני מנסה לשמור על מוטיבציה, אבל המצב מעיק. איבדתי הרבה מסת שריר ברגליים כי אין תחליף לאימון של 90 דקות בקבוצה".

* במחוז לאציו אושרה חזרה לאימונים אישיים החל מ-6 במאי, ורומא הודיעה רשמית כי שחקניה "ישובו להתאמם בטריגוריה, בהתאם להנחיות". גם לאציו צפויה לשוב לאימונים.

* בצרפת מקווים לקיים את הגמרים של העונה הנוכחית באוגוסט, לפני פתיחת הליגה של 2020/21, אבל מנכ"ל סנט אטיין רולאן רומייה, שקבוצתו אמורה לפגוש בגמר הגביע את פריז סן ז'רמן, הבהיר: "בלי אוהדים אין סנט אטיין. אני לא רואה אפשרות שנופיע למשחק בלעדיהם. הפסיקו את הליגה אבל הגביע נמשך מעבר לעונה הנוכחית? אנחנו הולכים על הראש".

* קבוצות הכדורגל בגרמניה ממשיכות לבצע בדיקות לשחקנים שלהן, ובניגוד לקלן שם נמצאו שלושה חולי קורונה, באייר לברקוזן, איינטרכט פרנקפורט וגם ורדר ברמן עדכנו כי כל הבדיקות שנעשו היו שליליות.

seperator

ענפים נוספים

* עוד אירוע נדחה בשנה בגלל הקורונה. הפעם מדובר באליפות אירופה באופני כביש שתוכננה להיערך ב-9-13 בספטמבר בטרנטינו, איטליה, אבל הועברה לשנה הבאה ותתקיים ב-1-5 או 8-12 בספטמבר 2021.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully