וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה בספורט: פרנק למפארד סבור ש"לא הגיוני ששחקני כדורגל ייבדקו לפני אנשי הרפואה"

מאמן צ'לסי הבהיר: "אני מבין את הרצון שהכדורגל יחזור, אבל יש דברים חשובים יותר". ג'וניור סמביה צפוי להשתחרר בקרוב, קבוצות באיטליה הודיעו על חזרה לאימונים

רויטרס

בווידאו: זלאטן איברהימוביץ' מתאמן עם האמרבי

כדורגל

* פרנק למפארד נקט בגישה דומה לזו של שחקנים רבים בליגה הספרדית, כשאמר ש"זה לא הגיוני ששחקני כדורגל יעברו בדיקות קורונה לפני עובדי רפואה שנמצאים בקו הראשון במאבק בנגיף". עוד אמר מאמן צ'לסי: "אני מודע לרצון של האומה לראות את הכדורגל חוזר, כולם זקוקים לאסקפיזם הזה, אבל אני גם מודע למכשולים הרבים שעלינו לעבור. הכדורגל צריך להבין את מקומו. יש אנשים שצריכים להיבדק לפנינו".

* בצרפת מדווחים על שחרורו של ג'וניור סמביה מטיפול נמרץ. שחקנה בן ה-23 של מונפלייה, חולה הקורונה הכי קשה מבין הספורטאים הפעילים, היה בתרדמת מלאכותית ונזקק לסיוע נשימתי במהלך תקופתו בטיפול נמרץ, אבל מצבו השתפר בהדרגה בשבוע האחרון והוא צפוי להשתחרר גם לביתו בקרוב.

* ססואולו הפכה לקבוצה האיטלקית הראשונה שהודיעה רשמית על חזרה לאימונים ביום שני. "לשחקנים תהיה גישה רק למגרשים, בהתאם להנחיות הנוגעות לריחוק חברתי, בעוד הכניסה לפנים המתחם (חדרי הלבשה, חדרי כושר ומשרדים) תהיה אסורה", נכתב בהודעת המועדון. "יהיו אימונים אישיים בבקרים, כאשר שלושה מגרשים ישמשו שישה שחקנים בכל שעה". לאחר מכן הצטרפה גם בולוניה והודיעה כי תחזור ביום שלישי.

* ריאל מדריד נערכת לחזרה לאימונים במתחם שלה ב-11 במאי, בהתאם להנחיות האחרונות של הממשלה הספרדית. החל מיום שני הקרוב רשאים בספרד לקיים אימונים אישיים, וההערכה היא כי שבוע לאחר מכן הקבוצות תוכלנה להתכנס.

* לפי "סקיי", ראשי קבוצות הפרמיירליג ממשיכים להיאבק על עונת 2019/20. כרגע, הכוונה היא לנסות לשוב ב-12 ביוני, ולקיים את המשחקים שנותרו ב-8-10 מגרשים נייטראליים, כמובן שללא קהל, "תחת פיקוח ממשלתי וייעוץ רפואי צמוד, אחרי התייעצות עם השחקנים והמנג'רים".

* בפולין הודיעו כי בכוונתם להחזיר את הכדורגל החל מה-27 במאי. "ההצעה שלנו התקבלה על ידי הממשלה", אמר נשיא ההתאחדות. "הקבוצות יחזרו להתאמן ביום שני ואם הכל יילך כשורה, יחזרו לשחק ב-27 וב-28 משחקי גביע, וב-29 לחודש משחקי ליגה. כמובן שכולם ללא קהל. יש לנו עוד 10 סיבובים, ונרצה לסיים עד ה-19 ביולי".

* גם בדנמרק בונים על חזרה למגרשים, כשההתאחדות העבירה לממשלה הצעה מפורטת כיצד להחזיר את הכדורגל לפעילות ב-29 במאי.

* ארגון השחקנים באיטליה תקף את ההתנהלות של חלק מהקבוצות במהלך המשבר - בעיקר קבוצות מליגות נמוכות: "חלק ממשכורות השחקנים קוצצו באופן לא מסובר, ובמקרים אחרים שחקנים התבקשו לפנות את הדירות שלהם".

ססאר אספיליקואטה שחקן צ'לסי מול דיבוק אוריגי שחקן ליברפול. AP
נמשכים החיפושים אחר מגרשים נייטראליים באנגליה/AP

כדורסל

* הרופא של קבוצת הכדורסל של צסק"א מוסקבה, רומן אבז'לילוב, אושפז בבית החולים לאחר שנדבק בקורונה, כך על פי דיווחים.

* "אף אחד לא יודע איך החיים החדשים ייראו", הודו הג'נרל מנג'ר של ברוקלין נטס מה-NBA שון מארקס. "הדברים משתנים כל כך מהר. המצב מאוד קשה לשחקנים, הם היו רגילים בכושר מצוין ויש גבול מה הם מסוגלים לעשות בבידוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully