וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארת' בייל נגד אוהדי ריאל מדריד: "אתה לא מצפה מאוהדים שינהגו ככה בשחקן שלהם"

הוולשי נשאל על שריקות הבוז נגדו: "לא הכרתי את זה לפני שהגעתי למדריד. זה מסוג הדברים שאתה לא מצפה להם. זה גורם לך לשחק יותר גרוע, ולהם להיות יותר עצבנים. הם פוגעים בעצמם"

מתוך טוויטר

גארת' בייל עבר לא מעט קשיים עם אוהדי ריאל מדריד מאז שעבר לקבוצת הפאר הספרדית. הוולשי הגיע לבירת ספרד תמורת מה שהיה אז סכום שיא בכדורגל העולמי, אבל מאז סבל מלא מעט פציעות, לא הציג יכולת יציבה או עמד בציפיות, ועל אף שזכה עם הקבוצה באליפויות אירופה וכבש כמה שערים מכריעים וחשובים במדיה - הוא לא פעם זכה לשריקות בוז מהקהל בברנבאו.

לאחרונה הוא עמד שוב במוקד, כשנפנף בדגל שעליו נכתב "ויילס, גולף, מדריד, בסדר הזה", שלכאורה רומז שריאל לא בראש מעייניו, ופחות חשובה לו מהנבחרת או מלשחק גולף, דבר שהרתיח עוד יותר את אוהדי ריאל. בקיץ אף נטען שהוא קרוב לסיכום עם קבוצה מהליגה הסינית על רקע מתיחות שלו עם המאמן זינדין זידאן, אבל בסוף המעבר לא הושלם, והוולשי ממשיך לקבל שכר שמן מהקבוצה, ולזכות ליחס עוין מהקהל.

גארת' בייל שחקנה של ריאל מדריד. GettyImages
קדנציה מורכבת. בייל/GettyImages

בייל התייחס ליחס שהוא מקבל מהקהל במדריד. "זה משהו שקורה. לא הכרתי את זה לפני שהגעתי למדריד. זה מסוג הדברים שאתה לא מצפה להם. אתה לא מצפה מהקהל שלך שיעשה דבר כזה לשחקן מהקבוצה שלהם.

"אני מבין את זה (שריקות בוז) כשזה מכוון לקבוצה שלך כשאתה יורד להפסקה במחצית כשאתה בפיגור של שני שערים. אבל לקרוא בוז לשחקן שלך, או לשרוק לשחקן מהקבוצה שלך, זה פשוט לא נכון.

"כי אם עובר עליך משחק רע, אתה רוצה שהאוהדים יתמכו בך ויהיו לצדך. ואם הם מתחילים לשרוק לך, הביטחון שלך יורד עוד אפילו יותר - והכל הופך לקשה יותר".

בייל טען שלמעשה שריקות של אוהדי ריאל מדריד רק פוגעות בקבוצה. "זה יגרום לך לשחק יותר גרוע, ולגרום להם להיות יותר עצבנים. הם פוגעים בעצמם בצורה כלשהי. מבחינתי, אין בזה היגיון. זה תמוה בעיניי עד היום. אני לא מבין את זה, זה פשוט לא הגיוני".

עוד בוואלה!

קורונה בספורט: גארת' בייל תרם חצי מיליון ליש"ט לבית החולים בו נולד

לכתבה המלאה
גארת' בייל חוגג עם שחקני נבחרת ויילס והדגל "המתריס". מתוך טוויטר, צילום מסך
התמונה שהטריפה את מדריד. בייל/צילום מסך, מתוך טוויטר

בייל שוב הבהיר, כפי שעשה בעבר, שהשלט "ויילס, גולף, מדריד, בסדר הזה" לא היה רעיון שלו, ושלמעשה הוא לא חגג איתו. "ראיתי את השלט הזה כמה שבועות לפני, החבר'ה הראו לי אותו ואמרו שאם אנחנו עולים ליורו הם מוציאים אותו. אמרתי 'תעשו מה שאתם רוצים אבל אני לא אגע בזה'. הם הביאו אותו, כולם חגגו איתו, ואני לא יכול שלא לחגוג עם הנבחרת שלי. זו הייתה הקנטה, בצחוק. אנשים יכולים לראות את זה איך שהם רוצים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully