וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה בספורט: גארת' בייל תרם חצי מיליון ליש"ט לבית החולים בו נולד

כוכב ריאל מדריד העניק סיוע כספי משמעותי לבית החולים האוניברסיטאי בקרדיף: "יש לו מקום מיוחד בלבי". לואיס אנריקה הציע לקצץ בשכרו, שוער אטאלנטה עדיין חולה

רויטרס

בווידאו: זלאטן איברהימוביץ' מתאמן עם האמרבי

כדורגל

* גארת' בייל תרם חצי מיליון ליש"ט לבית החולים בו נולד. השחקן הוולשי של ריאל מדריד רצה להחזיר לקהילה בעירו והודה לצוות הרפואי שפועל ללא לאות בעת משבר הקורונה באמצעות תרומה כספית בשמו ובשם רעייתו אמה. "אני רוצה להודות לכל אנשי השירות הלאומי של בריטניה בזמן משבר הקורונה", אמר בייל. "לבית החולים הזה יש מקום מיוחד בלבי כי זה המקום בו נולדתי. משפחתי ואני רוצים להביע את תמיכתנו, להודות לכם ולהגיד שתמשיכו בעבודה הטובה". פרט למחווה הזו, בייל גם תרם כספים לבתי חולים בספרד, וסך הכול הגיע לכמעט מיליון ליש"ט בתקופה האחרונה.

* על פי "אס", לואיס אנריקה ביקש מההתאחדות הספרדית לקצץ 25 אחוזים משכרו (או 375 אלף יורו מהעונה הנוכחית). מאמן נבחרת ספרד רוצה להראות סולידריות בעת משבר הקורונה.

* ווטפורד הודיעה כי שחקניה הסכימו למתווה קיצוץ של 30 אחוזים משכרם. "זה סימן לאחדות שאנחנו יודעים שהאוהדים והקהיל של ווטפורד יעריכו", נכתב בהודעת המועדון. "זה גם מראה שאנחנו מודעים לצורך של כולם לפעול יחד ברגעים המאתגרים הללו".

* רוב שחקני הסרייה A שחלו בקורונה עם פרוץ המחלה באיטליה בחודש שעבר, כבר הספיקו להחלים מאז, אבל מרקו ספורטיאלו עדיין חולה. שוערה של אטאלנטה אמנם לא פיתח תסמינים כלשהם במהלך התקופה, אבל יותר מחודש אחרי האבחון ב-20 במרץ, הוא עדיין נושא את המחלה. גם הבדיקה השלישית שעבר השבוע אישרה זאת, ולכן ספורטיילו נאלץ להישאר בבידוד בביתו באורניאנו, ליד ברגמו.

* בהתאחדות לכדורגל של הולנד מעכלים את ההוראות החדשות של הממשלה וכעת עובדים על מציאת פתרונות להכרעות של עונת 2019/20. אתמול הכריז ראש הממשלה על איסור קיום אירועים שדורשים רישיון מהמשטרה עד ה-1 בספטמבר, ובכללם משחקי כדורגל. קבוצות הליגה יפגשו ביום שישי כדי לדון בהמשך הפעולות.

בין ההחלטות המרכזיות שיידונו נמצאת כמובן שאלת הזוכה באליפות. אייאקס מוליכה את הטבלה רק בזכות הפרש שערים עדיף מזה של אלקמאר וכעת נדרשת החלטה אם להכריז עליה כעל האלופה. ביום שישי יידונו גם שאלת היורדות לליגת המשנה והעולות.

* פחות משבועיים אחרי שז'וזה מוריניו ספג נזיפה מהנהלת טוטנהאם כל כך שארגן אימון מאולתר לשלושה משחקני הקבוצה - כשהם לא שומרים על כללי הריחוק החברתי - סרז' אורייה פרסם סרטון שלו מתאמן עם מוסא סיסוקו כשהשניים במרחק של פחות משני מטרים אחד מהשני. אורייה מחר את הסרטון, אבל זה לא מנע ממנו להפוך לוויראלי ולעלות לכותרות. בטוטנהאם שוב יחדדו את הנהלים.

* גדול שחקני רומניה בכל הזמני, גאורגה חאג'י, העניק נקודת מבט מפוכחת על המציאות החדשה שאחרי הקורונה. חאג'י שמשמש כיום כבעלים וכמאמן של ויטורול, אמר: "הכל יירד בחצי. איפה ששילמו 10 ליי, ישלמו עכשיו 5. איפה ששילמו 100 ליי, ישלמו 5. הכסף מזכויות שידור, פרסומות, ספונסרים, אוהדים... הכל יירד ב-50 אחוז".

* הקפטנים של 42 הקבוצות בשתי הליגות הבכירות בספרד ערכו אתמול בלילה פגישת וידאו, ובה החליטו פה אחד כי יתנגדו לערוך מחנות אימונים סגורים לקראת חזרת הליגה.

כדורסל

* ג'ורג' היל נשאל כמה אופטימי הוא שעונת ה-NBA תחזור והשיב: "50-50, אני באמת לא יודע מה קורה. עדיף שכולנו נהיה בטוחים".

* שחקן שארלוט מרווין וויליאמס התייחס גם הוא לחזרה אפשרית של העונה: "זה יהיה אחרת, זה יהיה קצת מביך. בפלייאוף, הדבר הכי מלהיב זה קהל, ואין ספק שזה יחסר לשחקנים. מעולם לא שיחקתי בלי קהל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully