וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ' ממשיך למשוך אש עם הקורונה, סרטון של אשתו נחסם

הטניסאי הסרבי, שקנאי לאורח החיים שלו, הצהיר שחזרתו לטניס בסכנה כי הוא עלול לסרב לקבל חיסון לקורונה אם יידרש, חזר בו מעט מדבריו, אבל ספג ביקורת בסרביה. סרטון שאשתו שיתפה באינסטגרם על הנגיף נחסם בטענה לפייק ניוז

צילום מסך

נובאק דג'וקוביץ' ממשיך לטעון שהוא מתנגד לקחת חיסון נגד קורונה, אבל פותח פתח לחזרה לטניס וטוען שאם זאת תהיה חובה על מנת להמשיך להשתתף בסבב המקצועני - הוא עשוי לשנות את דעתו. הסרבי הסעיר רבים השבוע כשטען שהעובדה שהוא מתנגד באופן עקרוני לחיסונים עלולה למנוע את חזרתו למגרשים - לאור העובדה שייתכן כי עוד שנה מהיום, כשיימצא חיסון לנגיף, הוא יתבקש לקחת אותו. "לא הייתי רוצה שמישהו יכפה עליי לעשות זאת", אמר.

כעת הוא אומר: "באופן אישי אני מתנגד לקחת חיסון נגד קורונה על מנת שאוכל להמשיך בסבב. אבל אם זה יהפוך לחובה, אצטרך לקחת החלטה אם לעשות את זה או לא. כך אני מרגיש כעת, ואני לא יודע אם זה ישתנה, אבל יש לזה השפעה על המקצוע שלי".

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. GettyImages
מעורר סערה. דג'וקוביץ'/GettyImages

דג'וקוביץ' טען שאחרי ההצהרות שלו הוא קיבל פניות רבות מטניסאים. "הבעתי את הדעות שלי, כי יש לי זכות לזה, וגם כי אני מרגיש אחראי להצביע על נושאים משמעותיים שמדאיגים את עולם הטניס", אמר, "כמו כל העולם, גם אני קצת מבולבל. אני לא מומחה, אבל אני כן רוצה שתהיה לי אפשרות להחליט על הגוף שלי. אני שומר על ראש פתוח, ואמשיך לחקור את הנושא, כי זה חשוב ומשפיע על כולנו".

דג'וקוביץ', כידוע, לא רק מתנגד לחיסונים, אלא בכלל לתרופות, ומאמין גדול ברפואה טבעית. הוא אומנם נוצרי אדוק, אבל גם מתרגל יוגה ומדיטציה באדיקות. הוא נוקט בתזונה טבעית בלבד, שגם עליה הוא מקפיד מאוד. בעבר מאמנו אנדרה אגאסי סיפר איך נולה התנגד לעבור ניתוח במרפק שלו, דבר שהגביל אותו לתקופה ארוכה. "הוא באמת האמין שהמרפק יוכל להתרפא בצורה טבעית, הוליסטית", אמר אז אגאסי. וכשדג'וקוביץ' כן נאלץ לעבור את הניתוח, "בכיתי אחריו שלושה ימים", סיפר, "בכיתי אחרי הניתוח, כי בכל פעם שחשבתי על מה שעשיתי, הרגשתי שאכזבתי את עצמי".

אבל דג'וקוביץ' לא לבד. גם אשתו ילנה תומכת גדולה בדרכו, ורק לאחרונה היא שיתפה סרטון בחשבון האינסטגרם שלה שטוען כי טכנולוגיית 5G היא זו שגרמה לנגיף הקורונה - והסרטון נחסם מהחשבון שלה בטענה לפייק ניוז ומידע כוזב ("False Information").

עוד בוואלה!

נובאק דג'וקוביץ' טוען: ההתנגדות שלי לחיסונים מסכנת את חזרתי לטניס

לכתבה המלאה
ילנה דג'וקוביץ' אשתו של נובאק דג'וקוביץ'. GettyImages
פייק ניוז. ילנה/GettyImages

אתמול גם איש רפואה בכיר בסרביה, ד"ר פרדראג קון מהצוות הממשלתי שאחראי על המלחמה בקורונה, אמר על דג'וקוביץ': "כאחד ממעריציו של נובאק, הלוואי והייתה לי האפשרות לשוחח איתו מקרוב ולהסביר לו על חשיבות של חיסונים באוכלוסייה. אבל עכשיו זה מאוחר מדי. הוא כבר יצר תפיסה שגויה, וכבר אין מה לעשות. מאסטר, אני מאחל לך את הטוב ביותר. בעתיד נסה להימנע מתשובות נחרצות על חיסונים, כי יש לך השפעה גדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully