וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ' טוען: ההתנגדות שלי לחיסונים מסכנת את חזרתי לטניס

הסרבי מודה שהמצב מסובך: "לא הייתי רוצה שמישהו יכפה עליי לקבל חיסון על מנת שאוכל להמשיך לנסוע. אם זה יקרה, אצטרך לקבל החלטה"

באדיבות אלהקום יח"צ יורוספורט

נובאק דג'וקוביץ' טוען שההתנגדות העקרונית שלו לחיסונים עלולה לפגוע בסיכוייו לחזור לטניס מקצועני בגלל מגיפת הקורונה. "באופן אישי אני מתנגד לחיסונים, ולא הייתי רוצה שמישהו יכפה עליי לקבל חיסון על מנת שאוכל להמשיך לנסוע בעולם", אמר הלילה (בין ראשון לשני) הטניסאי הסרבי בלייב פייסבוק, " ואם זה יהפוך למעשי, מה יקרה? אצטרך לקבל החלטה.

"יש לי את המחשבות שלי בנושא, והאם המחשבות שלי ישתנו מתישהו, לא יודע. מבחינה היפותטית, אם העונה תחודש בחודש יולי, אוגוסט או ספטמבר, למרות שזה לא נראה סביר, אני מבין שחיסון יהפוך לחובה מיד אחרי שנצא מהסגר, כי עדיין אין תרופה".

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
בסכנה. דג'וקוביץ'/רויטרס

יש לציין כי רבים בעולם הטניס לא מאמינים שהעונה תחודש ב-2020, כי עולם הטניס דורש סבב גדול של אנשים וטיסות בכל רחבי העולם. אמלי מורסמו, כזכור, העריכה שכל עוד אין חיסון - אין טניס. על פי הערכות, לא יהיה חיסון לקורונה בשנה הקרובה.

כזכור, טורניר ווימבלדון כבר בוטל (לראשונה מאז מלחמת העולם השנייה), בעוד הרולאן גארוס נדחה לספטמבר, מיד אחרי אליפות ארה"ב. דג'וקוביץ' פתח את העונה בצורה מרשימה, זכה באליפות אוסטרליה בתואר הגרנד סלאם ה-17 בקריירה, ועד שהמגיפה עצרה את עונת הטניס, הוא היה ברצף של 18 ניצחונות ב-2020. כרגע הסבב מושבת רשמית עד ה-13 ביולי.

* עוד בטניס: אלינה סביטלינה האוקראינית, המדורגת 4 בעולם, טוענת שהיא לא מעוניינת לשחק בטורנירים בסין בשנתיים הקרובות. לדבריה, "אולי עוד נחזור לשחק העונה, אבל זה היה אחרי ספטמבר. כל מדינה מטפלת בקורונה בדרכים שונות, כך שזה עלול להידחות אפילו עוד יותר. אולי נשחק באוקטובר. סין? המדינה כבר פחות או יותר התגברה על הנגיף, אולי הם עוד יזמינו אותו לשחק שם, אבל אני לא יודעת אם אני רוצה לטוס לשם בשנתיים הקרובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully